וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נפצע בברך ושוחרר: מיליק לא יהיה חלק מסגל פולין

החלוץ נפגע כבר בדקה ה-2 במשחק הידידות מול אוקראינה, ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר מאליפות אירופה בפעם השנייה ברציפות מאותה הסיבה

תקציר: פולין - אוקראינה 1:3/ספורט1

ארקדיוש מיליק, חלוץ יובנטוס, נעדר מיורו 2020 בגלל פציעה בברך. הוא קיווה לשוב לטורניר הגדול הרביעי שלו אחרי יורו 2016 ושני המונדיאלים האחרונים וכידוע אמור היה להיות אחד הכוכבים של נבחרת פולין באליפות הקרובה, אלא שאתמול (שישי) הוא נפצע כבר בדקה השנייה במשחק הידידות נגד אוקראינה, הוחלף מיד ולצערו החדשות היו קשות.

"מיליק לצערנו נפגע בצורה מספיק חמורה כדי שנצטרך לוותר עליו בסגל ליורו הקרוב", הודיעה ההתאחדות הפולנית ואישרה כי אין לה ברירה אלא לשחרר את החלוץ בן ה-30 מהסגל ולנסות להסתדר בלעדיו, יורו שני ברציפות בעקבות פציעה בברך. מיליק לא היה היחיד שנפצע בניצחון 1:3 על אוקראינה, כי גם יקוב קיביור וניקולה זאלבסקי היו בין אלו שהתלוננו על האגרסיביות של היריבה, אולם הם ישובו לאימונים בימים הקרובים ויעמדו לרשות פולין ביורו כמתוכנן.

ארקדיוש מיליק, חלוץ נבחרת פולין. רויטרס
כנראה שבמהרה הבינו מיליק ואנשי פולין שהוא לא יגיע ליורו/רויטרס

עוד לפי הודעת ההתאחדות, מיליק ייאלץ לעבור ניתוח ארתרוסקופיה שישבית אותו בשבועות הקרובים. הוא אמור לשוב לפתיחת העונה באיטליה, אבל ביורו כבר לא ישחק ולא יוכל לעזור לפולין ששובצה לבית ד' ותתמודד עם הולנד (16 ביוני), אוסטריה (21.6) וצרפת (25.6). ביום שני תקיים פולין את משחק ההכנה האחרון שלה לאליפות אירופה כאשר תפגוש את טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully