וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאות'גייט מקבל את שריקות הבוז: "אסור להיות שאננים"

מאמן נבחרת אנגליה אחרי ה-1:0 המפתיע לאיסלנד, שהיה משחק שלישי ברציפות בוומבלי בו לא ניצחו: "לא נזכה ביורו בזכות כישרון בלבד". סטונס יהיה כשיר

תקציר: אנגליה - איסלנד 1:0/ספורט1

נבחרת אנגליה נחשבת לפייבוריטית הגדולה לזכות ביורו 2024, על אף ששלושת האריות מעולם לא הוכתרו לאלופי אירופה - הגיעו לגמר פעם אחת בלבד בהיסטוריה, לפני שלוש שנים כאשר הפסידו בוומבלי לאיטליה בתום דו קרב פנדלים. אמש (שישי), בחזרה הגנרלית לאליפות אירופה, הם במפתיע הפסידו 1:0 לאיסלנד ולראשונה זה שש שנים רשמו שלושה משחקים בוומבלי ללא ניצחון.

בתחילת השבוע ניצחה אנגליה 0:3 את בוסניה, אבל אז היא אירחה בניוקאסל. במרץ היא לא ניצחה בשני משחקים רצופים, כאשר נפרדה ב-2:2 מול בלגיה ונכנעה 1:0 בברזיל - וכך נוצר רצף עגום מבחינתה דווקא בוומבלי. יש לה כעת שמונה ימים להיערך למשחק הראשון ביורו, בו תפגוש את סרביה (16.6). ארבעה ימים לאחר מכן תתמודד עם דנמרק ואת שלב הבתים תסיים מול סלובניה ב-25.6.

פיל פודן, קשר נבחרת אנגליה. רויטרס
יוסט לכנף שמאל ביורו? פיל פודן/רויטרס

המאמן גארת' סאות'גייט לא ברח מהביקורות וכשנשאל בסיום המשחק על שריקות הבוז שספגו הוא והשחקנים מהאוהדים באצטדיון, אמר: "אני מבין אותם לגמרי. לא שיחקנו מספיק טוב כדי שהם ייהנו או יתרגשו מהמשחק. היו לנו מצבים מאוד טובים שלרוב אנחנו מבקיעים מהם, וזה השפיע על הביטחון שלנו וגם של היריבה. אני למדתי המון מהמשחק הזה - זה בעיקר עוזר להבין שאסור לנו להיות שאננים, כי לא נזכה בזכות הכישרון בלבד. אנחנו צריכים לנצח בכל אספקט על המגרש, מה שלא קרה מול איסלנד".

בפתיחת המשחק גם נפגע בקרסול הבלם ג'ון סטונס, שגם כך רק לאחרונה התאושש מפציעה שספג במנצ'סטר סיטי. הוא לא חזר לשחק במחצית השנייה, אך לפחות לעת עתה הפיג המאמן את החששות מכיוונו: "החלטנו שאין טעם לסכן אותו כי אנחנו מאוד קרובים ליורו והוא שחקן חשוב מאוד עבורנו. הוא בסדר".

ב-11 אמש עלה סאות'גייט עם אנתוני גורדון, פיל פודן, קול פאלמר והארי קיין ובממלכה חוששים מכך שמדובר ביותר מדי שחקנים שרוצים את הכדור אצלם ברגל. ביורו עשוי בוקאיו סאקה לשוב ל-11 על חשבון פאלמר או גורדון ובלינגהאם אמור לפתוח גם כן, אבל כך או אחרת העיתונאי הנרי וינטר העלה את חששו בנושא: "עם כמה מספרי 10 אפשר לשחק? אתמול לא הייתה הרגשה שזה פודן של מנצ'סטר סיטי על המגרש, שחקן העונה בפרמיירליג התקשה מאוד. כשבלינגהאם ישחק הוא יהיה ה-10 ואז פודן יוכל לעבור שמאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully