וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מחכה ליריבה בגמר, בולדווין וניבו עשויים לחזור

8.6.2024 / 7:05

הצהובים "הופתעו" מההפסד של הפועל תל אביב לקרית אתא, ויזכו למנוחה משמעותית לפני פתיחת סדרת הגמר ביום חמישי. קליבלנד: "יש לנו קבוצה עמוקה, הוכחנו את זה". במועדון יעבדו מסביב לשעון על מנת להכשיר את שני הפצועים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

אלופת המדינה מכבי תל אביב תזכה להגן על התואר שלה בסדרת גמר הפלייאוף החל מיום חמישי הקרוב, אחרי שאתמול (שישי) השלימו הצהובים ניצחון 0:2 בסדרת חצי הגמר על הפועל ירושלים עם 73:82 במשחק השני בארנה. מכבי תגלה הערב או ביום שני מי מבין הפועל תל אביב או עירוני קרית אתא יעמדו בדרכה לאליפות.

מכבי תל אביב הופיעה למשחק ללא ג'וש ניבו שסובל ממתיחה קלה בגיד הרגל וללא ווייד בולדווין שנמצא בשלבי התאוששות אחרונים מהקרע בשריר הירך האחורי. למרות זאת, שלטו הצהובים במשחק וקיבלו משחק מפלצתי מרומן סורקין עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים, כשגם בונזי קולסון עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים רושם משחק טוב ולורנזו בראון מתאושש מעט מהתקופה הלא טובה שלו נגד ירושלים עם 14 נקודות ו-3 אסיסטים.

"זה מראה שיש לנו קבוצה עמוקה, ניצחנו משחקים בלי לורנזו ובלי ווייד, תמיר ורומן הם שחקנים מובילים, יש לנו קבוצה עמוקה. אנחנו רק מנסים לעשות את העבודה שלנו", סיכם אנטוניוס קליבלנד שקלע 8 נקודות ב-15 דקות והוקפץ לסגל במקומו של ניבו, "כשג'וש נפצע ידעתי שאשחק, אני שמח שאני יכול לעזור לקבוצה שלנו. ידעתי שיהיה פה משוגע, רציתי להרגיש את זה על הפרקט".

שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד עם תמיר בלאט. דני מרון
"ידעתי שיהיה פה משוגע"/דני מרון

במכבי תל אביב, כאמור, יגלו הערב או בשני האם ישחקו גמר סל דרבי פעם שנייה ברציפות, או שלראשונה יפגשו את קרית אתא. "הופתענו מהמשחק הראשון", סיפרו במועדון, "אנחנו מחזיקים מאוד מהפועל כקבוצה טובה וחזקה, אבל קרית אתא עושה עונה מיוחדת, ואם היא תהיה היריבה בגמר אף אחד לא יזלזל בה".

במועדון אופטימיים שלפחות אחד מבין ג'וש ניבו ו-ווייד בולדווין יוכלו לשוב לסדרת הגמר, כשבימים הקרובים יעבדו במועדון עם השחקנים כדי לנסות ולהכשיר אותם סופית. עבור ניבו אלה יהיו ככל הנראה הופעות הפרידה מהצהובים, בעוד לבולדווין יש חוזה, אבל מסביבו לא מעט שמועות.

במכבי תל אביב לא אהבו את ההתנהלות שהייתה סביב הספסל שלהם בארנה לאורך כל המשחק, אך במועדון טענו כי מה שקרה בין בולדווין לאוהדי ירושלים לא היה צריך להתפתח וכי השחקן היה צריך לנהוג בצורה מאופקת הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully