וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבה ישכנע את "האקזיט" הבא של בנפיקה לבחור בסיטי?

ברנרדו, קשר האלופה האנגלית, קרא לחברו הצעיר מהנבחרת להצטרף אליו בעונה הבאה בפרמיירליג: "רוצה לראות אותו לצדי. יש לו עתיד מבטיח"

תקציר: פורטוגל - פינלנד 2:4/ספורט1

בנפיקה ביצעה לא מספר מכירות ענק בשנים האחרונות. מז'ואאו פליקס תמורת כ-127 מיליון יורו, דרך אנזו פרננדס ב-121 מיליון יורו ועד דרווין נונייס ב-85 מיליון יורו, הקבוצה הפורטוגלית כבר רגילה לפתח שחקנים ולמכור אותם בסכומי עתק כדי ליצור בנייה בכל פעם מחדש. ה"אקזיט" הבא שלה צפוי להיות ז'ואאו נבס, הקשר האחורי בן ה-19 שב-2023 קיבל הופעת בכורה במדי הקבוצה הבוגרת והפך במהרה לאחד הכישרונות הצעירים המבטיחים ביותר באירופה.

לנבס חוזה עד 2028, כאשר בנפיקה לא מתכוונת לשחרר אותו לאף קבוצה תמורת פחות מ-100 מיליון יורו, סכום שדווח באנגליה כי מנצ'סטר יונייטד תהיה מוכנה לשלם. בעקבות ההתעניינות של השדים האדומים, קבוצת הפאר הפורטוגלית העלתה את הדרישה שלה ל-120 מיליון יורו, ולכך הצטרפה גם ההתעניינות מצד ארסנל ומנצ'סטר סיטי, כשאחד מכוכבי האלופה האנגלית החל "לפעול להחתימו".

ז'ואאו נבס נבחרת פורטוגל. GettyImages
האקזיט הבא של בנפיקה עשוי להיות בדרך למנצ'סטר, אבל איזו מהן? ז'ואאו נבס/GettyImages

"אמרתי לו שיבוא למנצ'סטר סיטי, הייתי רוצה לראות אותו לצדי", אמר ברנרדו סילבה, חברו של נבס לנבחרת פורטוגל. "הוא שחקן מבוקש מאוד. בתור פורטוגלי והיותי שחקן שמעריך אותו, אשמח שיגיע לסיטי, אבל רוצה את הטוב ביותר עבורו. יש לו עתיד מבטיח מאוד".

הקשר בן ה-29 של סיטי בעצמו עדיין לא בטוח ימשיך במדי האלופה, כאשר ברצלונה מעוניינת בו כבר במשך שנתיים, והקבוצה הספרדית עשויה הקיץ סוף סוף להחתימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully