וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורטגה האריך חוזה, באיירן מתכוננת לגל פרידות?

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 16:52

העברות: הגרמני נשאר במנצ'סטר סיטי בחוזה משודרג, הבלאנקוס מוכנים לשלם 150 מיליון יורו על וירץ בקיץ הבא, הבווארים סימנו שישה שחקנים שאולי יעזבו. קונדה בדרך לסעודיה?

תקציר: ספרד - אנדורה 0:5/ספורט1

רשמי

* סטפן אורטגה הגרמני, שוער המשנה של מנצ'סטר סיטי, חתם על חוזה חדש ומשודרג לעונה נוספת, עד 2026. הסיכום הגיע, כך לפי "סקיי גרמניה", בתום מו"מ שארך חודשים ארוכים. לא מן הנמנע שזהו צעד נוסף לקראת מכירת אדרסון הברזילאי, שמוזכר לאחרונה כמועמד לקבוצות בערב הסעודית.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד וליברפול מעוניינות בקשר אטאלנטה ונבחרת הולנד טון קופמיינרס, והן מוכנות לשלם עד 60 מיליון יורו על השחקן, כך לפי דיווח באיטליה.

* ב"סקיי גרמניה" מנו שישה שחקנים שבאיירן מינכן תסכים למכור, אם תקבל הצעות טובות: קינגסלי קומאן, סרג' גנאברי, לאון גורצקה, יוזואה קימיש, נוסייר מזראווי ומתייס דה ליכט.

* לפי "בילד", ריאל מדריד תנסה לצרף בקיץ 2025 את פלוריאן וירץ ומוכנה לשלם לבאייר לברקוזן לא פחות מ-150 מיליון יורו עבור הכוכב הצעיר.

* מנצ'סטר סיטי סימנה את קשר קריסטל פאלאס ונבחרת אנגליה אדם וורטון כמועמד עתידי - אך היא לא צפויה לנסות ולרכוש אותו בקיץ הקרוב.

* שלוש המועמדות המובילות להחתים את מייסון גרינווד לפי "גאזטה דלו ספורט": יובנטוס, בנפיקה ואתלטיקו מדריד.

* לני יורו בן ה-18 רוצה לעבור לריאל מדריד, אולם ספק אם הבלאנקוס ייכנסו למאבק עליו בשוק ההעברות הקרוב. גם פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד לוטשות עיניים אל עבר הבלם המוכשר.

* אחרי שהביעו עניין ברוברט לבנדובסקי, מארק אנדרה טר סטגן וראפיניה, הקבוצות הסעודיות עברו לעסוק בשחקן ברצלונה נוסף - הפעם מדובר בז'ול קונדה, המבוקש באל-איתיחאד.

* מי שיישאר בברצלונה חרף השמועות על עזיבה הוא אילקאי גונדואן. "כן, הוא ימשיך שם", הודה מאמן גלאטסראיי שחשקה בשחקן, אוקאן בורוק.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן באייר לברקוזן פלוריאן וירץ במהלך חגיגות הדאבל. Christof Koepsel, GettyImages
חזק על הכוונת. וירץ/GettyImages, Christof Koepsel

* באיטליה טוענים: קשר ולנסיה חאבי גרה הסכים להצעת נאפולי, שתשלם 20-25 מיליון יורו עבורו.

* ילד הפלא של מילאן פרנצ'סקו קמארדה, שנבחרת לשחקן המצטיין של היורו עד גיל 17, סגר על חוזה חדש במועדון עד 2027, חרף העניין שגילו בו מספר קבוצות גדולות.

* הרוסונרי מתקרבים להחתמת ג'ושוע זירקזה מבולוניה, עליו הם עתידים להציע 40 מיליון יורו. הפערים היחידים, כך נטען, קשורים בעמלות סוכנים.

* המועמד המפתיע של ברייטון להחליף את רוברטו דה זרבי: פביאן הורצלר בן ה-31, שהוליך את סט. פאולי בחזרה לבונדסליגה העונה.

* ארנה סלוט עזב את פיינורד לטובת ליברפול והמאמן הבא של המועדון יהיה בריאן פריסקה הדני, שיגיע מספרטה פראג.

* פדריקו קייזה צפוי לעזוב את יובנטוס, אבל האם היעד הבא יהיה הפרמיירליג? ארסנל, ניוקאסל וצ'לסי בעקבותיו לפי "טוטוספורט". מחירו ינוע סביב 40-50 מיליון יורו.

* האם גרהאם פוטר בדרך חזרה לברייטון? השחפים מתקשים למצוא מחליף לרוברטו דה דרבי ועל פי ה דיווחים שוקלים לנסות לפנות לאקס שעזב אותם בזמנו לטובת צ'לסי בטונים לא הכי נעימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully