וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט "המיוחד" יצא לדרך: השחקנים שעל הכוונת של מוריניו

בטורקיה פורסמה רשימת המועמדים של מאמנה הטרי של פנרבחצ'ה, עם תקציב לרכש של כ-110 מיליון יורו. יתאחד עם הצמד ההתקפי מרומא?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

לאחר שפורסם כי משכורת העתק של ז'וזה מוריניו במשך שנתיים בפנרבחצ'ה תהיה 21 מיליון יורו, בטורקיה וספרד התפרסמו התוכניות היקרות של הפורטוגלי לבניית האימפריה הטורקית מחדש עם השם המחייב - "פרויקט המיוחד". המטרה הראשונה עבור מוריניו היא כמובן החזרת תואר האליפות לראשונה מאז 2014, אך קודם לכן פנר תצטרך להעפיל לליגת האלופות דרך שלב המוקדמות.

לשם כך, "המיוחד" יקבל תקציב גבוה מאוד לרכש שצפוי להגיע לכ-110 מיליון יורו, בניסיון להנחית שמות נוצצים במיוחד. בחלק ההגנתי, הפורטוגלי ינסה לפתות את רפאל וראן, שסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, להגיע לקבוצה הטורקית, כשגם סטפן סאביץ' וססאר אספיליקואטה נמצאים חזק על הכוונת של מוריניו. לפי הדיווחים מטורקיה, בפנר רוצים לרענן גם את החלק הקדמי, כשמלבד הניסיון לצרף בהשאלה את ארדה גולר מריאל מדריד, עלו מספר שמות גדולים מאוד שעשויים לרשת את אדין דז'קו ומישי בטשואיי בחוד.

רומלו לוקאקו לצד פאולו דיבאלה רומא. GettyImages
בדרך לחבור למוריניו בפנרחבצ'ה? לוקאקו ודיבאלה/GettyImages

לצד החתמות דימיוניות כמו אנטואן גריזמן ורוברט לבנדובסקי, מוריניו יותר בונה על רכישות מציאותיות ששיחקו תחתיו ברומא כמו רומלו לוקאקו ופאולו דיבאלה. שחקן נוסף ששיחק בעבר תחת "המיוחד" במנצ'סטר יונייטד ועשוי להצטרף, הוא ג'סי לינגארד שמשחק בימים אלה בליגה הדרום קוריאנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully