וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיילס שב לסגל הפועל ת"א: "זה הזמן להראות אופי"

7.6.2024 / 17:40

משחק מספר 2 בחצי גמר הפלייאוף (שבת, 21:30): אחרי שהפתיעו בהיכל שלמה, תנסה קרית אתא לעלות לגמר באולמה הביתי. אלכסנדר נגרע מהסגל האדום, דדאס: "חייבים להחזיר את הסדרה הביתה"

תקציר עלייתה של מורסיה לגמר הפלייאוף הספרדי/ספורט1

עירוני קרית אתא תוכל לרשום היסטוריה והפתעה ענקית מחר (שבת, 21:30) ולהעפיל לגמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל אם תנצח באולמה הביתי את הפועל תל אביב במשחק מספר 2 בחצי גמר הפלייאוף. הפועל תל אביב שמטה את יתרון הביתיות במשחק הראשון עם הפסד ביתי 82:79, והיא תנסה להחזיר את הסדרה למשחק שלישי ומכריע ביום שני הקרוב, אם תנצח בקרית אתא.

החבורה של שרון אברהמי הוכיחה פעם אחרי פעם העונה שאם לא מאמינים בה, היא תפתיע. קרית אתא השתחלה לבית העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה, והמשיכה להפתיע עם ניצחון 0:3 חלק על מכבי רמת גן ברבע הגמר. גם אחרי שהגיעה והדהימה, לא רבים נתנו לה סיכוי בסדרה נגד הפועל, אלא שקרית אתא הוכיחה שהיא עשויה מחומר אחר, שלטה במשחק החוץ, ויצאה מפיגור 7 בדקות הסיום בדרך לניצחון. במועדון העבירו מסר לשחקנים מאז המשחק, כי עדיין לא עשו כלום ואם ירגישו שהם בעמדה לעלות, הם עשויים להיות בבעיה. "אנחנו עם הקהל בבית, נצטרך להגיע צנועים, מאוד ממוקדים וחדורי מטרה", אמר שרון אברהמי לקראת המשחק, "נצמדים למה שהביא אותנו עד הכנה ושומרים על הביחד".

אייזיאה מיילס הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לסגל האדום. מיילס/ברני ארדוב

הביטחון הרב שעמו הגיעה הפועל תל אביב לסדרת חצי הגמר התנפץ בסיום המשחק. החבורה של סטפנוס דדאס הציגה משחק לא טוב, איבדה את הביתיות וגם שכבר הצליחה לייצר יתרון לקראת הסיום שמטה אותו עם סדרה של החלטות רעות. בהפועל חזרו היום בצהריים להתאמן, כולל תדריך וידאו ארוך שבו הוצגו הטעויות שעשו במשחק הראשון. במועדון מאמינים שלמרות המצב הלא פשוט, הם הקבוצה היותר איכותית ואם יצליח לחזור לרמה הרגילה שלהם, יוכלו להחזיר את הסדרה למשחק שלישי ומכריע. בצוות המקצועי ביצעו שינוי בסגל לקראת המשחק באולם רמז והשיבו אליו את אייזיאה מיילס שלא התלבש לשני המשחקים האחרונים, על חשבון קייל אלכסנדר שלא מוצא את עצמו לאחרונה.

"בפלייאוף אין זמן לאכזבות. זה הזמן להראות אופי, לנצח ולהחזיר את הסדרה אלינו הביתה", אמר דדאס, בעוד אקסבייר מנפורד הוסיף: "אנחנו באים למשחק במטרה אחת - לנצח ולהמשיך את העונה הזאת. אנחנו חייבים את זה לעצמנו וכמובן לאוהדים המדהימים שלנו שתמכו בנו כל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully