וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהתנצלות של איציק זוהר: "מרגיש בושה עמוקה"

כוכב העבר הגיב לראשונה לתקיפת זוגתו: "סרטון מביש ומבייש, מקבל הבנה את התגובות. רוצה לבקש סליחה ממיטל וילדיה"

תיעוד של איציק זוהר עם בת זוגו באירוע שהוביל לכתב אישום נגדו בעבירת תקיפה ואיומים./לפי סעיף

איציק זוהר הגיב היום (שישי) לראשונה לסרטון הקשה שיצא, בו הוא נראה מכה את בת זוגו.

"אני מרגיש צורך עמוק מאוד להתנצל בפני כל אישה ואישה באשר היא", אמר זוהר, "בפני כל אמא, כל בת, כל אחות, להתנצל בפני המשפחה שלי, בנותי, ילדי, בני המשפחה של מיטל, אמא שלה, אבא שלה, אחיותיה, אחים שלה, ומעל הכל - להתנצל בפני מיטל וילדיה, שהיו לי לילדים.

"אני רוצה להתנצל על הסרטון המביש והמבייש שכל המדינה ראתה בימים האחרונים. אני מרגיש בושה עמוקה, צער גדול וכאב מאוד מאוד גדול שלא ניתן להסביר במילים. אני קורא ורואה את התגובות הקשות מנשוא, אבל אין לי שום זכות להתלונן עליהן אלא לקבל אותן בהבנה. הסרטון היה קשה לצפיה. אני רוצה לבקש סליחה מכל מי שראה אותו.

"לגברים שבינינו, הסרטון שראיתם הוא הדבר האחרון, אבל האחרון שממנו אתם צריכים לקחת דוגמא".

כזכור, תלונה הוגשה נגד כדורגלן העבר בגין תקיפת בת זוגו ואיומים עליה, לאחר שיצאו לבילוי משותף. על פי כתב האישום שמייחס לו עבירות של תקיפה של בן זוג ואיומים, ב-16 באפריל הוא וזוגתו יצאו לבילוי משותף ולאחר מכן התגלע ויכוח ביניהם בעוד זוהר היה תחת השפעת אלכוהול. זוהר ניגש לבת הזוג, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז זוהר בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניס אותה לתוך לובי הבניין. לאחר מכן, המתלוננת התיישבה על רצפת הלובי, וכדורגלן העבר התקרב אליה "בצורה מאיימת". כשהתקדמו לעבר מעלית הבניין, הוא לכאורה דחף אותה לעבר הקיר.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully