וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב של מכבי ת"א, מצב הפצועים וסורקין: קטש מנתח

7.6.2024 / 16:56

המאמן הצהוב הודה כי הוא לא משוכנע שבולדווין וניבו יהיו כשירים לגמר, החמיא לסורקין ("שובר שוויון, שחקן אדיר") ויצא נגד השיטה: "בלתי נתפס שמשחקים הטוב מ-5 ברבע הגמר, והטוב מ-3 בחצי הגמר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה היום (שישי) לגמר הפלייאוף בפעם השנייה ברציפות, לאחר שניצחה את הפועל ירושלים 73:82 במשחק חם בארנה והשלימה 0:2 חלק בסדרה המרתקת. כעת יכולים הצהובים להתכונן בראש שקט ליריבה הבאה שלהם - הפועל תל אביב או עירוני קרית אתא.

השחקן המצטיין של המשחק היה רומן סורקין שקלע 20 נקודות וקטף עוד 13 כדורים חוזרים, ובסיום הוא אמר: "חוץ מזה שזה לעלות לגמר זה חשוב, ירושלים זאת קבוצה מאוד טובה ואגרסיבית. זה לא פשוט לנצח פה, כבוד להם ואנחנו מאוד שמחים. יום שישי בצהריים אתה צריך משהו שיעיר אותך, הקהל פה היה בטירוף, תודה לקהל שלנו שהגיע. MVP של העונה? הלוואי. לא תלוי בי מי תהיה בגמר. יש לנו עוד שני משחקים לנצח, נעשה הכל כדי לזכות באליפות ולסיים את העונה הזאת בטעם טוב".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
בגמר. קטש/דני מרון

עודד קטש הוסיף: "אהבתי איך שהגענו למשחק. אני חושב ששמרנו טוב, היינו באנרגיות טובות. לא ציפיתי שהמשחק הזה יעבור בקלות, היה לא קל. אני חושב שלעצור את ירושלים בסביבות 70 הנקודות זה חשוב במשחק חוץ. ירושלים זאת קבוצה מאוד אגרסיבית. בסוף אם מסתכלים על הרכב של שני גבוהים, הצלחנו להשתמש ביתרון שלנו. הפעם נשארנו רגועים, לעומת גמר הגביע. הרבע השלישי היה יוצא הדופן במשחק הזה, לא היינו מספיק חדים. החטאנו המון שלשות"

על רומן סורקין אמר: "כל הישראלים שלנו דומיננטיים, ולא רק בליגה. רומן היה דומיננטי מאוד באירופה, אלמלא הפציעה יכול להיות שבפלייאוף הוא היה תורם אפילו יותר. רומן הוא שחקן שובר שוויון, בטח בליגה הישראלית. הרבה דברים תלויים בו".

במבט אל הגמר הוסיף: "אין לי תשובה ברורה לגבי בולדווין וניבו. יש סיכוי ששניהם ישחקו בגמר, נצטרך לראות מה מצבם ואת תהליך ההחלמה שלהם. לגבי בולדווין, ידענו לפחות בשבועיים האחרונים שבחצי הגמר הוא לא יהיה איתנו. לגבי כושר המשחק שלו, זה פחות מדאיג אותי. כאשר הוא בריא, הוא לא מדאיג אותי, העיקר שהוא יכול לשחק. הפועל תל אביב או קרית אתא? צריך לחכות ולראות, להתרכז רק בעצמנו. נעלה באותה תחושה שעלינו היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב תמיר בלאט. דני מרון
בדרך לעוד אליפות? בלאט/דני מרון

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המנצח: "אוהב את הדרך שבאנו למשחק מבחינת אגרסיביות. ציפינו למשחק אגרסיבי כיאה לפליאוף, זה סוג של קלאסיקו, ידענו שזה הולך להיות מאוד אגרסיבי. היינו מצוינים התקפית פרט לרבע השלישי, החטאנו המון זריקות, לא קל לשחק נגד ירושלים אבל כשהגענו לזריקות החטאנו אותם. הם חזרו למשחק, ואמרתי לשחקנים בפסק הזמן שבואו ננצח את המשחק שוב, ניצחנו את המשחק הזה פעמיים.

"רומן הוא שובר שוויון. אנחנו כצוות סומכים עליו, כל השנתיים האחרונות אנחנו סומכים עליו, הוא היה מאוד דומיננטי, לא רק בליגה הישראלית אלא גם באירופה. אולי הייתה סיטואציה שביורוליג הוא קיבל פחות בגלל הפציעה שלו. אני לא יודע איך הפרסומים משפיעים עליו, ברמה האישית אני אוהב אותו, הוא שחקן אדיר, אני סומך עליו. הוא הגיע היום, ובדקות הראשונות נכנס פחות טוב למשחק, ואחרי זה הראה את הדומיננטיות שלו.

"מה שקרה ב-7 באוקטובר עם כל אי הוודאות, יצר לוח משחקים מטורף, כל יום חופש זה כמו חופש גדול. נחכה כמה זמן, אם יהיה לנו חופש להתאושש, ימי התאוששות נוספים עוזרים למצב של וויד וג'וש לאפשר לנו להיות עם סגל מלא ולבחור את ההרכב הנכון, מול מי שלא תהיה הקבוצה בגמר. זה כמעט לא נתפס שאנחנו משחקים הטוב מ-5 ברבע הגמר והטוב מ-3 בחצי הגמר. מה שראינו אתמול הייתה הפתעה גדולה. קשה לי לצפות מה הולך להיות. עדיין הרבה דברים בידיים של הפועל תל אביב, צריך לתת קרדיט לקרית אתא.

"אם אני צריך לבחור שחקן שהוא הלב שלנו זה בונזי קולסון. הוא תמיד מביא את האיכויות האלה. ברגע שהיורוליג נגמר, גם ברמה הפרסונלית, זה לא קל לנהל את הדבר הזה. שילמנו על זה בגמר הגביע, היינו מאוד פגיעים והפסדנו את הגביע, מנסים לעשות הכל כדי למנוע את הדבר הזה, רוצים להשלים את העונה הזאת עם תואר. רואים את הסוף, יש לנו שני ניצחונות ולהשלים עונה שהיא יוצאת מן הכלל טובה".

שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד עם תמיר בלאט. דני מרון
עוד גמר לאלופה. שחקני מכבי חוגגים/דני מרון

מנהלת הליגה כבר הודיעה על תאריכים סדרת הגמר, שם תפגוש מכבי תל אביב את המנצחת בסדרת חצי הגמר השני בין הפועל תל אביב לעירוני קרית אתא, שמובילה 0:1 בסדרה.

לוח משחקי סדרת הגמר:

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב/עירוני קרית אתא (חמישי, 13.6, 21:00)

הפועל תל אביב/עירוני קרית אתא - מכבי תל אביב (שבת, 15.6, 21:00)

אם יהיה צורך במשחק שלישי בסדרה: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב/עירוני קרית אתא (שני, 17.6, 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully