וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדווה כהן בגמר אליפות אירופה, חנה מיננקו פרשה

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 18:34

הישראלית קבעה שיא שנתי של של 9:35.41 דקות וסיימה במקום ה-15 את מוקדמות 3,000 מטר מכשולים. קופצת המשולשת סבלה מכאבים בשריר התאומים. אוירבך סיימה במקום ה-25 במוקדמות 1,500 מטר, המשלחת ערערה בטענה כי נדחפה

סיון אוירבך אחרי מוקדמות אליפות אירופה/איגוד האתלטיקה

אליפות אירופה באתלטיקה הנערכת ברומא יצאה היום (שישי) לדרך עם אכזבה למשלחת הישראלית, כשחנה מיננקו פסלה שתי קפיצות, ולאחר מכן פרשה מהמשך המוקדמות בשל כאבים בשריר התאומים. לפי איגוד האתלטיקה, "הכאבים החלו כבר בשבועיים האחרונים והיא עשתה את מירב המאמצים לקפוץ ולהתחרות".

האתלטית הישראלית אדווה כהן. David Ramos, GettyImages
נתראה בגמר. כהן/GettyImages, David Ramos

* אדווה כהן העפילה לגמר 3,000 מטר מכשולים, לאחר שסיימה שמינית את מקצה המוקדמות שלה עם שיא שנתי של 9:35.41 דקות. כהן סיימה במקום ה-15 מתוך 16 את המוקדמות. הגמר ייערך ביום ראשון בערב.

* סיון אוירבך סיימה במקום ה-25 מבין 29 המשתתפות במוקדמות 1,500 מטר, עם זמן של 4:16.15 דקות, ולאחר שנפלה במהלך הריצה. "זה היה טקטי, הייתי מאוד מרוצה מ-200 מטרים הראשונים ואז היו הרבה התנגשויות. פתאום, משום מקום, שתי בנות דחפו אותי ומצאתי את עצמי על הרצפה. ישר כשקלטתי מה קרה ניסיתי לקום ולהמשיך, ובשאר הריצה ניסיתי לתפוס את הבנות הראשונות. באסה". המשלחת הישראלית הגישה ערעור לראשי התחרות בשל טענת אוירבך כי נדחפה, אולם הערעור נדחה בטענה כי אין זווית בה רואים בבירור דחיפה.

* ישי איפראימוב סיים במקום ה-28 מתוך 29 את מוקדמות הקפיצה לרוחק, עם 7.35 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully