וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישחק בעוד מונדיאל? ליאו מסי התייחס לאפשרות והפתיע

עודכן לאחרונה: 7.6.2024 / 14:55

הכוכב התראיין בארגנטינה: "מונדיאל 2026? אם הגוף יאפשר לי, אני לא פוסל". וגם: האפשרות לאיחוד עם ניימאר ומי הקבוצה הטובה בעולם?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

ליאו מסי ייקח בקרוב הפסקה מהמשחקים שלו עם אינטר מיאמי לטובת משחקי הקופה אמריקה, שם אלופת העולם תנסה לשמור על תואר כאלופת דרום אמריקה. היום (שישי) הכוכב האגדי התראיין בארגנטינה לעיתונאי פולו אלברס ודיבר, בין היתר, גם על האפשרות שהוא ישחק במונדיאל 2026.

אחרי המונדיאל החלומי בקטאר, שבו הוא הוליך את האלביסלסטה לזכייה שלישית בגביע העולם וזכייה ראשונה שלו בתואר, מסי יהיה כבר בין 39 כשייערך הגביע העולמי הבא. אך עם זאת, הארגנטינאי לא פסל השתתפות כזו ואמר: "זה תלוי איך אני מרגיש, איך אני פיזית, ובעיקר בלהיות ריאלי עם עצמי. "יש עוד הרבה זמן. אבל הרבה וטיפה, כי הזמן טס, אבל עדיין יש קצת זמן ואני לא יודע איך אהיה ברגע הזה. הגיל זה גם מציאות שקיימת, למרות שזה רק מספר".

"המשחקים שאשחק עכשיו לא דומים לאלה ששיחקתי בהם כשהייתי באירופה ומתחרה כל שלושה ימים, בין אם בליגת האלופות או בליגה המקומית, בין אם בצרפת או בספרד", הוסיף מסי, ""אבל זה תלוי איך אני מרגיש ומה אני מרגיש לצד החברים לקבוצה, ולראות אם אני עדיין ברמה או לא... נראה".

ליאונל מסי עם גביע העולם אחרי הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר. Visionhaus, GettyImages
לא פוסל השתתפות במונדיאל הבא בארה"ב. מסי עם הגביע בקטאר/GettyImages, Visionhaus

מסי חזר לשתף פעולה במיאמי עם כמה אקסים אגדיים מברצלונה כמו ג'ורדי אלבה, סרג'יו בוסקטס ולואיס סוארס. בקרוב, הוא עשוי לקבל פרטנר נוסף מהימים הימים כשהשמועות מדברות על כך שגם ניימאר דוחף את עצמו לקבוצה.

מסי נשאל על הסיכוי לשחזר את שלישיית ה-MSN האגדית ואמר: "אנחנו מדברים הרבה. יש לנו אפילו קבוצת וואטסאפ עם שלושתנו, כולל לואיס. ניימאר מדבר ספרדית מושלמת".

"הודעה קטנה לגייס אותו? לא, אני לא יודע. האמת, זה קשה עכשיו. הוא בערב הסעודית, ונדמה לי שיש לו עוד שנה בחוזה. הייתה לו שנה קשה, בה נפצע לזמן רב. אז, זה קשה עכשיו. אחרי זה, אני לא יודע. בחיים יש הרבה הפתעות, אבל אני חושב, לעכשיו, לא".

מסי נשאל מי לדעתו הקבוצה הטובה בעולם ולמרות היותו ברצלונאי גאה, הוא ענה: "הקבוצה הטובה בעולם? ריאל מדריד. היא אלופת אירופה ואם אנחנו מדברים עת תוצאות, היא הכי טובה. אם אנחנו מדברים על היכולת, אז מנצ'סטר סיטי של פפ היא הכי טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully