וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נשאר בחוץ בפורטוגל, גם ספרד ובלגיה בפעולה

שבוע לפתיחת היורו בגרמניה, הסלסאו ישחקו מול הקרואטים החזקים (19:45, ספורט4), לה רוחה תארח את צפון אירלנד ולוקסמבורג תתארח בבלגיה

תקציר: נבחרת אנגליה - נבחרת בוסניה 0:3/ספורט1

היורו מתקרב בצעדי ענק ומחר (שבת) יימשכו משחקי ההכנה כשבמוקד: נבחרת ספרד תארח את נבחרת צפון אירלנד (22:30, ספורט1), קרואטיה תתארח אצל פורטוגל (19:45, ספורט4) ובלגיה תארח את לוקסמבורג (21:00, ספורט 3).


ספרד - צפון אירלנד (22:30, ספורט1)

אחרי הניצחון המוחץ 0:5 על אנדורה, יארחו הלה רוחה בפלמה דה מיורקה את נבחרת צפון אירלנד. הצפון-אירים מגיעים להתמודדות אחרי ניצחון 0:1 דחוק על סקוטלנד. איוסה פרס שכבש במשחק מול אנדורה, לא צפוי להיכלל בסגל, אונאי סימון צפוי לעמוד בין הקורות, כאשר דני קרבחאל ורובין לה נורמן צפויים לפתוח בחלק האחורי.

דני קרבחאל נבחרת ספרד מול קרואטיה. רויטרס
צפוי לפתוח בחלק האחורי של ספרד. דני קרבחאל/רויטרס

פורטוגל - קרואטיה (19:45, ספורט4)

בשחזור שמינית גמר יורו 2016, תפגשנה שתי הנבחרות למשחק ידידות בליסבון. פורטוגל מגיעה לאחר ניצחון 2:4 השבוע על נבחרת פינלנד, בעוד קרואטיה ניצחה 0:3 את צפון מקדוניה. פורטוגל השיגה את הניצחון ללא רונאלדו שלא ישחק גם במשחק הקרוב. בנוסף, בנבחרת של רוברט מרטינס צפויים לפתוח דיוגו קוסטה, ברונו פרננדש, ברנרדו סילבה ודיוגו דאלוט.

בלגיה - לוקסמבורג (21:00, ספורט3)

לאחר שלא שותף בניצחון של נבחרתו בשלישי 0:2 על מונטנגרו, רומלו לוקאקו צפוי לחזור לסגל בלגיה לעוד משחק הכנה, כאשר גם קווין דה בראונה ישחק. זינו דבאסט, מקסים דה קאופר, ארתור ורמירן ולואיס אופנדה עשויים לנוח לאחר ששיחקו 90 דקות נגד המונטנגרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריסטיאנו רונאלדו נבחרת פורטוגל. רויטרס
גם הפעם לא חלק מהסגל בהכנה. רונאלדו/רויטרס

משחקים נוספים
סלובניה - בולגריה (16:00, ספורט1)
דנמרק - נורבגיה (20:30, ספורט 2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully