וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אחד מגיבורי הדאבל נפרד מרמת השרון

המקשר הנהדר לידור פסו שב לקבוצת האם שלו מ.כ חולון, לאחר שנתיים שבהן שיחק בהפועל ראשל"צ וברמת השרון. זאת לאחר שדניאל צרפתי חזר והצטרף לבני הרצליה

לידור פסו במדי רמת השרון בסדרת גמר הפליאוף מול מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד,
לידור פסו במדי רמת השרון בסדרת גמר הפליאוף מול מכבי ראשון לציון/הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

א.ס רמת השרון, אלופת ומחזיקת גביע המדינה בכדוריד, שאפה לשמר את הסגל שהוביל אותה לתארים היסטוריים, אבל היא תיאלץ לעבור כמה שינויים מרכזיים. אמנם היא האריכה השבוע את חוזיהם של שני כוכבי הקבוצה - המונטנגרי ריסטו וויאצ'יץ' והברזילאי לאונרדו דה אלמיידה, ואף צירפה את מאטה וולארביץ' שוער נבחרת איטליה במקום השוער הבוסני נבוישה בואיץ' שעזב - אבל נפרדת משחקן ישראלי בכיר נוסף - לידור פסו - המקשר הנהדר ששב לקבוצת האם שלו - מ.כ חולון, לאחר שנתיים שבהן שיחק בהפועל ראשל"צ וברמת השרון. זאת לאחר שדניאל צרפתי חזר והצטרף לבני הרצליה.

פסו, שחקן סגל נבחרת ישראל, היה בתוכניות של רמת השרון, והחזרה המפתיעה שלו היא בהחלט אמירה מבחינת חולון, שצפויה גם להמשיך עם מרבית משחקני הסגל שלה, כולל שניים מכוכביה, אור לוי ואור ממן.

האם המהלך האחרון, העזיבה של פסו - מסמן מהלך להחתמת מקשר נבחרת ישראל, אדיר כהן, ששיחק בעונה החולפת בנקסה הקרואטית, ולפני כן בליגה הצרפתית והשווייצרית (מאז נפרד מהפועל אשדוד בתום הזכייה בתואר האליפות ההיסטורי ב-2019)? אדיר כהן קיים בשבוע החולף שיחות עם רמת השרון ועם הפועל ראשל"צ.

בשבוע הבא תינעל ההרשמה לליגת ווינר, ואז יוודע סופית כמות הקבוצות שישתתפו בליגה שתצא לדרך ב-20 בספטמבר. מי שבספק הן אס"א ת"א ומכבי פ"ת, ואם אחת או שתיהן יחליטו להופיע בליגה הלאומית עקב קשיי תקציב - מספר הקבוצות יצטמצם בהתאם (13 יכולות להירשם).

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully