וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביונטק רוצה זכייה שלישית רצופה בפריז, פאוליני תדהים?

גמר רולאן גארוס: הפולנייה המדורגת 1 תנסה לרשום הישג שבו התגאו רק סלש והנין לפניה, האיטלקייה תנסה להפוך לראשונה מארץ המגף שזוכה בתואר מאז סקיאבונה ב-2010

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

איגה שביונטק וג'זמין פאוליני ייפגשו מחר (שבת) בגמר הרולאן גארוס, זאת לאחר ששביונטק ניצחה בקלות את קוקו גוף בחצי הגמר וג'זמין פאוליני הביסה את מריה אנדרייבה בחצי הגמר הנוסף.

שביונטק שמדורגת ראשונה בעולם ובטורניר, זכתה שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות ותנסה להניף את התואר בפריז בפעם השלישית ברציפות, הישג אליו הגיעו שתי נשים בלבד בעידן המודרני, מוניקה סלש וז'סטין הנין. הפולנייה, שמגיעה כצפוי כפייבוריטית לגמר, תרצה להאריך את רצף הניצחונות שלה על משטח החימר ל-21 ולעקוף את השיא של שטפי גרף.

איגה שביונטק לוחצת יד עם ג'זמין פאוליני באליפות ארה"ב הפתוחה 2022. Robert Prange, GettyImages
מפגש הגראנד הסלאם היחיד ביניהן עד כה. שביונטק ופאוליני לוחצות ידיים באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2022/GettyImages, Robert Prange

הגמר ביניהן יהיה בסך הכל המשחק השלישי בו הן נפגשות ראש בראש, כשמפגש הגראנד סלאם היחיד ביניהן עד היום היה בסיבוב הראשון של אליפות ארה"ב הפתוחה ב-2022.

לפאוליני זהו גמר ראשון והיא האיטלקייה הראשונה בגמר בפריז מאז שרה אראני ב-2012 (הובסה על ידי מריה שרפאובה) ותנסה להיות גם הזוכה הראשונה של ארץ המגף מאז פרנצ'סקה סקיאבונה ב-2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully