וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדוסו ויונתן כהן יחשבו מסלול. אדו יזכה ליותר אמון

7.6.2024 / 11:00

השחקנים שלא נספרו על ידי רובי קין ישקלו שוב אם להישאר במכבי תל אביב. אדו, שנתמך על ידי המנהל הטכני, אמור להישאר עם מילסון

הריאיונות עם רובי קין, ערן זהבי ואנריק סבוריט אחרי משחק סיום העונה של מכבי תל אביב/ספורט1

מספר שחקנים במכבי תל אביב יצטרכו לשקול מחדש את צעדיהם נוכח עזיבת רובי קין. בראשם נמצאים קיקו בונדוסו ויונתן כהן. השניים לא נספרו על ידי המאמן האירי ולא רצו לעבור עוד עונה מסוייטת כמו זו שהיתה להם בעונה שעברה והבשורה הגדולה שיצאה הבוקר, תגרום להם לחשוב שוב האם נכון להם לבקש לצאת בהשאלה.

בונדוסו מחזיק בחוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב אבל לא ברור אם ירצה להישאר בקרית שלום גם אחרי עזיבת המאמן. הוא ודאי ימשוך זמן למן פתיחת האימונים כדי לראות מה מעמדו בעיני המאמן הבא ואז יחליט אם להניע מהלך להשאלתו בכל זאת. גם כהן שכבר נמצא במסלול השאלה לבית"ר ירושלים ירצה עכשיו לחשוב שוב על צעדיו, אם כי במקרה שלו המערכת שמעל קין כבר סימנה לו את השביל להשאלה החוצה ולכן כלל לא בטוח שחילופי המאמנים יסייעו לו.

שחקן מכבי תל אביב הנרי אדו. אריאל שלום
יישאר ויקבל דקות? הנרי אדו/אריאל שלום

מי שאמור להישאר ולקבל מקום יותר משמעותי הוא הנרי אדו, שלא היה בתכניות של קין אבל מאוד נתמך על ידי המנהל הטכני דומיניק פרייס, שהיה אמון על הבאתו ומשוכנע שקין פיספס אותו בחצי העונה האחרונה. אדו שנרכש על ידי מכבי תל אביב אמור להמשיך ביחד עם פליסיו מילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully