וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלך על המוכר והידוע? האקסים הפנויים של מכבי ת"א

סוזה מחפש אתגר חדש (אבל קרוב לוודאי שימצא אותו באיטליה), איביץ' שוב בהמתנה וגם יוקאנוביץ' על המדף. האם לאור הנסיבות הצהובים יחזירו שם מהעבר?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

תחילת חודש יוני, ומכבי תל אביב שוב בפוזיציה הידועה והמוכרת. גם הקיץ הצהובים יחפשו מאמן חדש, אחרי שהתברר הבוקר (שישי) שרובי קין לא ימשיך לעונה שנייה על אף הצלחותיו והעובדה שהיה חתום לעונה נוספת.

לבן מנספורד, האיש שאמון על איתור והחתמת המאמן החדש, אין יותר מדי זמן לבזבז. בעוד שבועיים תיערך הגרלת מוקדמות ליגת האלופות שתקבע מול מכבי תל אביב תתמודד בסיבוב השלישי, ושבוע לאחר מכן ייפתחו האימונים לקראת העונה הבאה, כך שהצהובים יצטרכו לפעול במהירות ובחכמה.

הבעיה היא שהנסיבות יהפכו את המשימה של מנספורד לקשה במיוחד. כשברקע המלחמה רק הולכת ומתעצמת, מעטים הזרים - מאמנים או שחקנים - שמוכנים להגיע לישראל. סביר להניח שמאמנים עם היכרות מוקדמת של המדינה והמועדון יהיו קלים יותר לשכנוע, ובתחום הזה עשויים להיות לצהובים מספר אופציות מעניינות.

פאולו סוזה, מאמן סלרניטנה. Francesco Pecoraro, GettyImages
זה ריאלי? סוזה/GettyImages, Francesco Pecoraro

כמה מהמאמנים שאימנו את מכבי תל אביב בהצלחה בעבר, נמצאים כעת בשוק. זה מתחיל מפאולו סוזה. הפורטוגלי שהצעיד את הצהובים לזכייה באליפות בעונת 2013/14 ונחשב לדמות מוערכת מאוד, ללא קבוצה מאז עזב את סלרניטנה באוקטובר אשתקד. לסוזה יש ביקוש רב בשוק, מה שאולי הופך את האופציה שלו לפחות ריאלית. על פי דיווחים בימים האחרונים, סוזה מנהל שיחות עם קליארי ובמקביל מחזיק בהצעה נוספת באיטליה, מוורונה. השיחות עם קליארי הוגדרו הבוקר כמתקדמות, אבל בינתיים חלון ההזדמנויות של מכבי תל אביב - אם באמת יש אחד כזה - עדיין פתוח.

גם ולאדן איביץ', עוד מאמן מוערך מאוד בקרית שלום, נמצא כעת על המדף. הסרבי הקשוח פוטר מקרסנודאר בנסיבות שנויות במחלוקת באמצע העונה, ומאז מוזכר כמועמד למספר קבוצות אבל לא מונה לאף תפקיד. בין היתר, הוזכר איביץ' כמועמד לפנאתינייקוס ופרנצווארוש, לאחר שהסיר בעצמו את מועמדותו לספרטק מוסקבה. גם פרטיזן בלגרד עוקבת בעניין אחר הסטטוס של איביץ'. כך או אחרת, אחרי עזיבת הפתע של איביץ' בעיצומו של מאבק האליפות בעונת 2022/23, ספק אם הדלת של מכבי תל אביב או של איביץ' פתוחות לקאמבק שני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ולאדן איביץ' בימיו כמאמן קרסנודאר. רויטרס
הדלת פתוחה? איביץ'/רויטרס

מאמן נוסף שזכור היטב לאוהדי מכבי תל אביב ומחפש כעת קבוצה, הוא סלבישה יוקאנוביץ'. הסרבי שמונה למאמן מכבי תל אביב בקיץ 2015, הצעיד אותה לשלב הבתים של ליגת האלופות ועזב במהלך העונה בעקבות הצעה מפולהאם, סיים את תפקידו בדינמו מוסקבה לפני מספר חודשים ומאז מחפש את האתגר הבא.

על המדף, אגב, נמצא גם פטריק ואן לוון ששימש במספר תפקידים בקבוצה בעבר לפני שפוטר באוקטובר 2021. ואן לוון מרבה לבקר בישראל, ומוערך מאוד על ידי הבעלים מיטש גולדהאר. אולי, מי יודע, תתבשל הפתעה בגזרה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully