וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"קללה" נמשכת: קיירי שוב הפסיד בבוסטון, ושוב עקץ

אירווינג התקבל בצורה עוינת ע"י אוהדי האקסית, הפסיד לה משחק 11 ברציפות ועקץ אחרי משחק מאכזב: "ציפיתי מהקהל להיות יותר רועש". דונצ'יץ' וקיד מוטרדים מחוסר השטף בהתקפה: "הכדור נתקע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

אחרי שבועות ארוכים בהם קיירי אירווינג הצליח להתמקד בכדורסל - שם על יכולותיו אין עוררין - הדמות השנויה במחלוקת שבו התעוררה לחיים, חלק באשמתו וחלק פחות.

ה"רומן" בין אירווינג לאוהדי בוסטון נמשך כבר זמן רב, ומאז שקיירי עזב את הסלטיקס ב-2019 אחרי שהואשם בפירוק ופילוג הקבוצה מבפנים, הוא מקבל יחס עוין ב-TD גארדן. בשנים האחרונות הוא נוחל אכזבות שוב ושוב מול הסלטיקס, והלילה המגמה נמשכה: ב-37 דקות, הוא קלע 12 נקודות בלבד, דייק ב-6 מ-19 מהשדה כולל 0 מ-5 מהשלוש, ונראה לא חד ולא מרוכז, כשהוא סופג הפסד 11 ברציפות לבוסטון, ולמעשה לא מנצח אותה מאז שתועד דורך בהפגנתיות על הלוגו של הקבוצה כששיחק במדי ברוקלין.

"הקללה נמשכת", כתבו הבוקר בארצות הברית, ותיעדו כיצד אוהדי בוסטון דרכו על בובה בדמותו של אירווינג באולם, וקיללו אותו כשעלה לפרקט. "בסופו של דבר, זה בסך הכל כדורסל", אמר אירווינג בסיום. "אני רגיל לאווירה כזאת בשלב הזה של הקריירה, אני רגיל ליחס כזה. בשלבים מוקדמים יותר בקריירה, היו ביני לבין אוהדי הסלטיקס יחסים קצת אחרים. למען האמת, ציפיתי מהם להיות קצת יותר קולניים הערב", עקץ.

קיירי אירווינג, דאלאס מאבריקס. רויטרס
לא מצא את היד. אירווינג/רויטרס

אירווינג כבר היה במעמדים הללו, אבל למרות שהוא הכוכב הכי מנוסה מבין אלו שהיו על הפרקט, בשתי הקבוצות - הוא התקשה מאוד, גם בזכות הגנה פנטסטית של הסלטיקס בראשות ג'רו הולידיי, שגרם לו לסיים עם אחוזי הקליעה הכי נמוכים בקריירה שלו במשחק גמר.

"אני מכיר את קיירי הרבה שנים, ויש לי המון כבוד אליו. אני יודע מה הוא מסוגל לעשות, ושיש ערבים שהוא בלתי עציר. היום גרמתי לו ליום קצת פחות טוב, אבל בטוח שהוא ייראה טוב יותר בהמשך", אמר הולידיי.

לוקה דונצ'יץ' סיים עם 30 נקודות לעומת 59 בלבד של שאר שחקני דאלאס, כשהוא קולע יותר שלשות (4) מכל היתר (3). דונצ'יץ' גם הפך לשחקן השני בהיסטוריה אחרי טים דאנקן שמגיע לדאבל-דאבל עם 30 נקודות בהופעת הבכורה שלו בגמר. מצד שני, הוא סיים עם אסיסט אחד בלבד (לעומת 4 איבודים), הכי מעט שלו אי פעם במשחק פלייאוף.

בכלל, בוסטון עצרה לחלוטין את השטף ההתקפי של דאלאס ועצרה אותה על 9 אסיסטים בלבד. לשם השוואה, לסלטיקס היו 23 אסיסטים ו-9 היה מספר החסימות שרשמו.

"שיחקנו הרבה מהלכי אחד על אחד, והם שלחו המון עזרות אחד לשני. זה היה הסיפור", אמר דונצ'יץ' המאוכזב בלקוניות. "התקפית, הריווח שלהם פנטסטי כי יש להם הרבה קלעים. אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בתחום הזה, כי זה הפרמטר שהכי פגע בנו במשחק".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
בודד במערכה. דונצ'יץ'/רויטרס

גם ג'ייסון קיד מוטרד ממספר האסיסטים הנמוך של הקבוצה. "אנחנו חייבים להניע את הכדור. הכדור פשוט נתקע לנו בידיים במשך יותר מדי דקות. בלי שטף התקפי, לא נוכל לנצח בסדרה הזאת", סיכם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully