וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירלנד חשפו: "קין החליט לעזוב לפני הבטחת האליפות"

פרטים חדשים על העזיבה הדרמטית: באירלנד חושפים מתי המאמן קיבל את ההחלטה, וכיצד גולדהאר "עשה הכל כדי להניא אותו ממנה"

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

באירלנד חושפים פרטים חדשים על עזיבתו של רובי קין את מכבי תל אביב. כזכור, הבוקר (שישי) הודיעה האלופה על עזיבתו של המאמן יחד עם אנשי הצוות שלו, בתום עונה אחת מוצלחת. קין החזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, אולם על פי ההודעה מטעם המועדון, מכבי תל אביב נעתרה לבקשתו שלא לממש את החוזה.

באירלנד חשפו הבוקר כי קין קיבל את ההחלטה כבר לפני זמן רב. למעשה, הוא קיבל אותה עוד לפני שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות עם ניצחון על הפועל באר שבע, לפני יותר משלושה שבועות. על פי האתר האירי "אינדיפנדנט", מיטש גולדהאר ניסה לשכנע את קין לחזור בו מההחלטה בימים האחרונים, ללא הצלחה.

קין כבר הספיק להסיר את תיוגו למכבי תל אביב בחשבון האינסטגרם שלו בלילה, שעות לפני ההודעה של הצהובים על סיום דרכו.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. דני מרון
החליט מזמן. קין/דני מרון

"ההחלטה לעזוב את מועדון הכדורגל מכבי תל אביב הייתה קשה עבורי", אמר קין לאתר הרשמי של המועדון. "אני רוצה להודות לבעלים, לכל השחקנים, המאמנים, והאוהדים על שהפכתם את העונה הזאת לבלתי נשכחת. אני מאוד גאה על כל מה שהשגנו יחד כקבוצה ובמיוחד גאה בעבודה הקשה והמסירות שהביאו לזכייה באליפות ובגביע הטוטו. אני מאחל לכל המעורבים במועדון את מלוא ההצלחה בליגת האלופות ובעונה הקרובה".

בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, הוביל קין את מכבי תל אביב לזכייה באליפות המדינה, גביע הטוטו ולקמפיין אירופי מרשים כולל העפלה היסטורית לשלב שמינית גמר הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully