וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיים צ'יינג'ר": פורזינגיס שב בסערה והוכיח גם לעצמו

סנטר בוסטון חזר בסערה, סחט מחמאות ("שיחק פשוט מדהים") והראה גם לעצמו, אחרי ימים של הרהורים: "יש לי מה לתרום לקבוצה הזאת"

תקציר: אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 85:74 (משחק 1 בסדרת הגמר בטורקיה)/ספורט1

הפרשנים כבר חיכו לבוסטון בפינה, ארצות הברית כבר קבעה שדאלאס פייבוריטית עם כוכבים מוכחים כמו לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג, אבל הסלטיקס חשבו אחרת. הניצחון 89:107 הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק 1 של סדרת הגמר, הזכיר לכל מי שהספיק לשכוח, מי הייתה הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA לאורך כל העונה, עם סגל מאוזן ומגוון שמסוגל למצוא פתרונות בכל רגע נתון בשני צידי המגרש.

בוסטון שלטה במשחק ללא עוררין, כשהיא מנחיתה על דאלאס מכת פתיחה עם רבע ראשון היסטורי שהסתיים ב-20:37 לזכותם - ההפרש הכי גבוה אי פעם ברבע ראשון של משחק גמר. המאבס עוד עשו קולות של קאמבק וקיזזו את ההפרש ל-8 ברבע השלישי, אבל בליץ נוסף של הסלטיקס נתן את האות לניצחון.

למרות שכל הכוכבים של בוסטון הופיעו וג'יילן בראון להט בשני צידי המגרש, גיבור הניצחון היה ללא ספק קריסטאפס פורזינגיס. הלטבי הענק שנעדר במשך למעלה מחודש בשל פציעה, חזר בסערה למגרשים, ובהופעת הבכורה שלו בגמר היה האקס פקטור, כשהוא מסיים עם 20 נקודות ב-21 דקות, ומוסיף גם 6 ריבאונדים ו-3 חסימות. דוויט הווארד, שבתור סנטר ששיחק בעבר בגמר ה-NBA יודע היטב מה החשיבות של שחקן כמו פורזינגיס, צייץ ש""KP היה הגיים צ'יינג'ר הערב".

שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, קריסטאפס פורזינגיס. Adam Glanzman, GettyImages
האקס פקטור. פורזינגיס עם טייטום/GettyImages, Adam Glanzman

בהחלטה מעניינת, בחר מאמן בוסטון ג'ו מאזולה להעלות את פורזינגיס מהספסל בפעם השנייה בלבד בקריירה. הלטבי ענה לו עם משחק נפלא, שהראה שהפציעה לחלוטין מאחוריו.

"קיבלתי המון תמיכה וזה מאוד עזר לי. לא אידיאלי לחזור דווקא לגמר אחרי היעדרות כל כך ארוכה, אבל זה גם איפשר לי להיערך מנטלית לרגע הזה, וזה השתלם. אני מאוד מרוצה מההופעה שלי", אמר פורזינגיס.

על העלייה מהספסל אמר פורזינגיס: "מהיום הראשון אמרתי שאעשה כל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה הזאת לקחת אליפות. להעלות אותי מהספסל היה הגיוני בסיטואציה שנוצרה, ולא היה לי אכפת. ברור שזה קצת שונה עבורי, אבל אימצתי את התפקיד החדש הזה, ואני שמח שזה עבד".

פורזינגיס הוסיף: "בימים האחרונים היו לי קצת מחשבות, לא ידעתי האם אני כשיר ב-100 אחוז, אבל היום הוכחתי לעצמי שאני די טוב. אני אולי לא במצב מושלם, אבל אני די טוב, ואני בהחלט מסוגל לתרום לקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully