וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן עם החתמה ראשונה, אקס מכבי תל אביב סגר מעגל

אלופת הבונדסליגה רכשה כישרון צרפתי ב-15 מיליון יורו. יובאנוביץ' חתם בפרטיזן בלגרד. טוסין השלים את המעבר לצ'לסי, ששקו מעורר עניין אצל הגדולות בפרמיירליג שממתינות להחלטתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

העברות

* באייר לברקוזן כבר החלה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה, והודיעה היום על החתמה ראשונה - הבלם/קשר הצרפתי בן ה-19 ג'ונואל בלוסיאן, שנרכש תמורת 15 מיליון יורו מראן וחתם לחמש שנים.

* אחרי עונה מאכזבת בבאזל, בה כבש שישה שערים בכל המסגרות, שב אקס מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' לקבוצת נעוריו פרטיזן בלגרד.

* פורטו הודיעה על מאמנה החדש: ויטור ברונו, שהיה עוזרו של סרג'יו קונססאו בשבע השנים האחרונות.

* ג'יימי וארדי הוותיק האריך את חוזהו בלסטר סיטי בעונה נוספת.

שמועות

* לפי דיווח בסקיי ספורט איטליה, מילאן מעוניינת בשחקן בולוניה, ג'ושוע זירקזי, כמו גם בארטם דובביק מגירונה וארמנדו ברויה האיטלקי מצ'לסי.

* דיווח באנגליה: צ'לסי סימנה את מייקל אוליסה מקריסטל פאלאס כמטרת הרכש מספר 1 שלה הקיץ. גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן שמחירו מוערך במעל 60 מיליון ליש"ט.

* קריסטל פאלאס מעוניינת בשחקן קלאב ברוז' אנטוניו נוסא, כך לפי דיווח באנגליה.

* ניקולו בארלה בדרך להארכת חוזה באינטר כאשר לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הפרטים על השכר ומשך החוזה נסגרו.

* לפי הטלגרף, רומלו לוקאקו פתוח להצעות בליגה הסעודית ונרשמת התעניינות לגביו גם במילאן, בנאפולי ומטעם פנרבחצ'ה של ז'וזה מוריניו. בנאפולי ינסו להחתים את הבלגי רק במידה שוויקטור אוסימן יימכר הקיץ.

* טוסין אדראביויו, הבלם בן ה-26 שסיים חוזה בפולהאם אחרי ארבע שנים והפך לשחקן חופשי, חתם עד 2028 בצ'לסי. לפי הפרסומים הוא כבר עבר את הבדיקות הרפואיות ויוצג בקרוב.

* דנזל דומפריס יאריך את חוזהו באינטר? מנכ"ל המועדון הבהיר כי למרות שהמגן מסיים את חוזהו בקיץ 2025, הם שוחחו וההולנדי הצהיר על רצונו להישאר באינטר. בקרוב הצדדים יחלו במו"מ, אולם אם יתקבלו הצעות מפתות עליו לא מן הנמנע שיימכר בכל זאת.

* לפי פבריציו רומאנו, למרות רצונה הגדול של ברצלונה לצרף את לואיס דיאס, ליברפול מאוד מרוצה מהקולומביאני ולא תמכור אותו אלא אם תגיע "הצעה מטורפת לגמרי", דבר שספק אם הקטלאנים יכולים להרשות לעצמם.

* האם דומיניק סולאנקה בדרך לאחת הגדולות בממלכה? על פי דיווח ב"האתלטיק", יש לו סעיף שחרור בסך 65 מיליון ליש"ט, אך כזה שתקף רק למספר מועדונים. ליברפול, במדיה שיחק בעבר, עשויה לפנות שוב.

* הירוקי איטו, בלם שטוטגרט ונבחרת יפן, מעורר עניין בטוטנהאם שיכולה לנצל סעיף שחרור בסך 30 מיליון יורו בחוזהו.

* צ'ה אדמס, חלוץ סאות'המפטון שעלה איתה בחזרה לפרמיירליג וישחק ביורו עם נבחרת סקוטלנד, צפוי לחתום בוולבס. בשנה שעברה הזאבים הציעו עליו 18 מיליון ליש"ט, כעת הם יצרפו אותו ללא תמורה בשל העובדה שהוא מסיים חוזה והופך לשחקן חופשי.

בנימין ששקו, חלוץ לייפציג. GettyImages
הגדולות באנגליה מחכות להחלטתו של ששקו/GettyImages

* גסטון אדול מרשת "TYC", מהעיתונאים הבכירים בארגנטינה, דיווח כי צ'לסי ופריז סן ז'רמן הן שתי הקבוצות שבעקבותיו חוליאן אלברס. אלופת צרפת אף פנתה בעניינו למנצ'סטר סיטי.

* צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וארסנל ממתינות להחלטת כוכב לייפציג בנימין ששקו היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה. נטען כי בימים הקרובים צפויה התקדמות משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully