וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גמר: אלקראס ניצח את סינר, יתמודד נגד זברב בגמר רולאן גארוס

הספרדי חזר פעמיים מפיגור במערכות, ניצח 6:2, 3:6, 6:3, 4:6, 3:6 את האיטלקי שיעלה לפסגת הדירוג, וינסה לזכות בפעם הראשונה בגרנד סלאם הצרפתי. הגרמני גבר 6:2, 2:6, 4:6, 2:6 על רוד עם הופעה ראשונה גם מבחינתו בגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

עוד לפני פתיחת שלב חצי הגמר בטורניר רולאן גארוס, נקבע כי יהיה אלוף חדש וראשון בגרנד סלאם הצרפתי. הערב (שישי), נקבעו העולים כשקרלוס אלקראס העפיל לראשונה לגמר עם ניצחון בחמש מערכות נגד יאניק סינר. לאחר מכן, סשה זברב ניצח את הפיינליסט בשתי האליפויות האחרונות בצרפת, קספר רוד, בדרך לגמר ראשון גם עבור ברולאן גארוס.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

קרלוס אלקראס (3, ספרד) - יאניק סינר (2, איטליה) 6:2, 3:6, 6:3, 4:6, 3:6

כבר בגיל 19 רפאל נדאל זכה בגרנד סלאם הראשון שלו, במה שהיה לראשון מיני רבים על החימר בצרפת. ה"יורש" שלו עשה הערב צעד משמעותי אל עבר הזכייה הראשונה שלו בגרנד סלאם הצרפתי אחרי אחד המשחקים הטובים ברולאן גארוס השנה עם ניצחון בחמש מערכות על יאניק סינר, האיטלקי שעל אף ההפסד יעלה לפסגת הדירוג בסיום הטורניר. זה יהיה גמר הגרנד סלאם השלישי של המדורג 3 בקריירה, כשבשניים הקודמים הוא זכה בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית הפתוחה.

אלקראס עלה ל-4:6 במפגשים בין השניים עם משחק הפכפך ואחרי שפתח רע במיוחד, נשבר שלוש פעמים וראה את סינר עולה ליתרון. המערכה השנייה הייתה טובה יותר עבור הספרדי שניצח 3:6, אך נכנע שוב בשלישית 6:3 וראה את האיטלקי מתקרב לגמר ראשון בצרפת. עם 4:4 במערכה הרביעית וכשהוא הצליח לענות כמעט על כל כדור של סינר, אלקראס שבר וניצח 4:6 במומנטום שהמשיך לתוך המערכה החמישית. בגמר הוא ימתין למנצח בין קספר רוד, שיוכל לרשום גמר שלישי ברציפות על החימר בצרפת, לבין סשה זברב, שרשם עד היום רק גמר גרנד סלאם אחד - ב-2020 בארצות הברית.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. GettyImages
גמר גרנד סלאם שלישי בקריירה. אלקראס/GettyImages

מהלך המשחק

מערכה 1

כבר בפתיחת המשחק השניים הראו טניס אגרסיבי והגיעו לשוויון שהסתיים בשבירה של האיטלקי שהצליח לשבור פעם נוספת ועלה ל-0:4 מדהים. אלקראס הצליח לחזור לשבור בחזרה ל-4:2, אך שוב נשבר במשחקון ההגשה הרביעי שלו וסינר המשיך כל הדרך ל-2:6 ויתרון 0:1 לאיטלקי במשחק.

מערכה 2

בדיוק כמו במערכה הראשונה, גם הפעם הגיעו השניים לשוויון, אך זה היה מי שיעלה למקום הראשון בדירוג בסיום הטורניר שעלה ל-0:1 מהיר עם עוד שבירה. אלקראס הצליח להפוך והשווה ל-2:2, ובמשחקון ההגשה הבא של האיטלקי, הצליח פעם נוספת לשבור ולהפוך את המומנטום עם 2:4. בניגוד למערכה הראשונה, סינר הצליח לשמור על ההגשות שלו בהמשך ולצמק ל-5:3, אך אלו היו הדקות של אלקראס שהשווה ל-1:1 במשחק נפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יאניק סינר טניסאי איטלקי. GettyImages
טייל במערכה הראשונה בדרך ליתרון. סינר/GettyImages
קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. GettyImages
חזר בגדול במערכה השנייה. אלקראס/GettyImages

מערכה 3

סינר שמר על ההגשות שלו במשחקון הראשון ועלה ל-0:1, כאשר גם הספרדי לא התקשה והשווה ל-1:1. האיטלקי כמעט נשבר במצב של 40:15 לאלקראס, הצליח להשוות, אך נכנע וראה את המדורג 3 שובר ומעביר את המומנטום אליו עם 1:2. סינר הגיב נהדר עם שבירה בחזרה והשווה ל-2:2. המערכה הצמודה ביותר המשיכה לספק טניס אדיר, ושוב האיטלקי שבר ועלה ל-2:4. סינר המשיך לשהור ועלה ל-2:5 עם ארבעה משחקונים רצופים בהם ניצח. אלקראס התקשה פעם נוספת במשחקון ההגשה שלו, אך הצליח לצמק ל-5:3, בעוד סינר הצליח לשמור על ההגשות ועם 3:6 עלה ל-1:2 במערכות.

מערכה 4

שני הטניסאים הבכירים הצליחו לשמור על ההגשות בפתיחת המערכה הרביעית והגיעו לשוויון 2:2. הספרדי הציג טניס נפלא במשחקון ההגשה השלישי שלו ועלה ל-2:3, אך סינר הגיב והשווה ל-3:3. אלקראס השיג ווינר עשירי במערכה הרביעית, סיפק את אחת החבטות היפות של הטורניר ועלה ל-3:4, לא לפני שסינר שוב השווה במערכה צמודה. אלקראס היה עם ידו על העליונה והצליח לשבור בטניס נפלא ל-4:5, ועם עוד משחקון הגשה מוצלח ניצח 4:6 והעביר את ההכרעה למערכה החמישית.

יאניק סינר טניסאי איטלקי. GettyImages
קאמבק גדול וריצה בדרך ל-1:2, ימשיך לגמר? סינר/GettyImages

מערכה 5

הספרדי להט גם בפתיחת המערכה המכרעת עם שבירה חשובה שהעלתה אותו ל-0:2. אלקראס המשיך לדהור קדימה ועלה ל-0:3 במומנטום אדיר מבחינתו, כשסינר נראה מעט מחוץ לעניינים. האיטלקי הצליח לצמצם ל-3:1, אבל זה לא מנע מאלקראס להתקרב לגמר ראשון בצרפת עם 1:4. המדורג 3 שמר על ההגשות שלו ועלה ל-2:5, מרחק משחקון מעלייה היסטורית לגמר הצרפתי. סינר דחה את החגיגות כשצימק ל-5:3, אבל זה הסתיים ב-3:6 ו-2:3 בסיכום עם כרטיס לגמר עבור אלקראס.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. GettyImages
טניס אדיר במערכה הרביעית, סגר סיפור בחמישית. אלקראס/GettyImages
סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
גמר ראשון גם עבורו בצרפת, בדרך לגרנד סלאם ראשון? זברב/GettyImages

קספר רוד (7, נורבגיה) - סשה זברב (4, גרמניה) 2:6, 6:2, 6:4, 6:2

הופעה ראשונה בגמר בצרפת תהיה גם עבור סשה זברב אחרי קאמבק גדול וניצחון בארבע מערכות על פיינליסט שני הגמרים האחרונים. המדורג 4 בעולם הצליח סוף סוף לשבור את המחסום ובשחזור חצי הגמר מהאליפות הקודמת, נקם בקספר רוד שלא הצליח לנצל את הפרישה של נובאק ג'וקוביץ' וסיים את דרכו בטורניר.

הנורבגי שבר את זברב כבר במשחקון ההגשה הראשון של הגרמני ועלה ל-0:3 מהיר, וכשהוא במצב של 2:5, שבר פעם נוספת ועלה ל-2:6 קליל בצורה מפתיעה. עם פתיחת המערכה השנייה, ניתן היה לראות שמשהו השתנה אצל המדורג 4 בעולם ששבר מהר, והוסיף שבירה נוספת במשחקון ההגשה השלישי של קוד בדרך ל-2:6. שבירה אחת באמצע המערכה השלישית הספיקה לזברב להפוך את המומנטום עם 4:6, ובמערכה הרביעית הגרמני דהר עם 2:6 נוסף בדרך לגמר ראשון בהופעה גדולה על החימר בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully