וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון בסגל נבחרת ספרד לטורניר הקדם-אולימפי

סקאריולו: "עברה עליו עונה קשה מאוד, מקווים שיתאושש". רכז מכבי תל אביב ינסה לסייע בהעפלה לפריז. רוביו לא זומן, לבקשתו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

אחרי שנעדר מאליפות העולם בקיץ שעבר, לורנזו בראון יחזור להופיע במדי נבחרת ספרד. היום (חמישי) פרסם המאמן סרג'יו סקאריולו את הסגל המורחב בן 22 השחקנים שממנו יבחר את ה-12 שייצגו את ספרד בטורניר הקדם אולימפי, בין ה-2 ל-7 ביולי. כמובן שבהנחה שבראון ייכלל בסגל הסופי והנבחרת תעמוד במשימתה, הוא ישחק גם באולימפיאדה, כך שהקיץ שלו יהיה עמוס לפני העונה הבאה.

אלופת אירופה המכהנת, שכשלה במונדובאסקט אשתקד והודחה בשמינית הגמר, תארח אחד מארבעת הטורנירים שיעניקו כרטיסים למשחקי פריז. יוון, לטביה ופורטו ריקו יארחו את הטורנירים האחרים. ספרד שתשחק בוולנסיה הוגרלה עם לבנון ואנגולה וחייבת לסיים באחד משני המקומות הראשונים כדי לעלות לחצי הגמר, בו תצטלב עם אחת משתי העולות בבית שמורכב מפינלנד, פולין ואיי בהאמה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
קיץ עמוס לפניו. לורנזו בראון/דני מרון

"אנחנו מקווים שלורנזו יוכל להתאושש במהרה מעונה מאוד קשה, שבמהלכה הוא נשחק בצורה ניכרת", אמר סקאריולו בנוגע לבראון. הרכז, שמחזיק בחוזה במכבי תל אביב, אך עשוי לעזוב את הקבוצה במהלך הפגרה, יהיה בין האחרונים להצטרף להכנות הנבחרת הספרדית כיוון שהוא יטוס עם משפחתו לארצות הברית אחרי סיום העונה בישראל.

חשיבותו של בראון לספרד גדולה לנוכח העובדה שריקי רוביו לא נכלל בסגל. הרכז שחזר במהלך העונה החולפת מפרישה זמנית, עליה הכריז בעקבות קשיים נפשיים שעמם התמודד, "ביקש זמן לחשוב כי הוא צריך לקבל החלטות מכריעות בחייו, ואנחנו מכבדים את השחקנים שלנו בצורה מקסימלית", הסביר סקאריולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רודי פרננדס יערוך את "הריקוד האחרון" שלו במדי הנבחרת, כשגם סרחיו יוי הוותיק צפוי לשחק בטורניר. בנוסף זומנו אוסמן גארובה, האחים ווילי וחואנצ'ו הרננגומס, אלכס אברינס וסנטי אלדאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully