וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדים החדשים של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 15:01

המשלחת בשיתוף אל על והוועד הפראלימפי תצא לתחרויות בפריז באוגוסט הקרוב וחשפה את המדים. מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה: "עולם הספורט הוא שפה בינלאומית המציבה בפנינו אתגרים מקצועיים ומנטליים מידי יום

חברת אל על, המובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024, אירחה הבוקר (ה'), את טקס חשיפת המדים החדשים של המשלחת למשחקים הקרובים. הטקס התקיים בנתב"ג על רקע מטוס אל על שעוטר במדבקה ייעודית, במעמד ספורטאי המשלחת, מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, ויו"ר הוועד הפראלימפי, משה מוץ מטלון.

את המדים הייצוגיים החדשים שנחשפו באירוע, עיצבו ענת משולם ודוד חן, בוגרי שנקר, בעלי המותג "Holyland Civilians", והם מאופיינים בשימוש בולט בצבעי הדגל ובסמלי המדינה, מגן-דוד וענפי זית. המדים כוללים מגוון פריטים המאפשרים לספורטאים נוחות והתאמה אישית: ז'קט, חולצות, מכנסיים קצרים וארוכים, גרביים וכובע תואם.

בטקס השקת המדים השתתפו חלק מספורטאי מהמשלחת לפריז, בהם: לוחם הטאקוונדו, אלוף העולם אסף יסעור, ממועדון 'שרעבי אמנויות לחימה', שישתתף בפעם הראשונה השנה במשחקים הפראלימפיים. שחקנית הבדמינטון, נינה גורודצקי חברת 'איל"ן' חיפה, שהשתתפה במשחקים הפראלימפיים בטוקיו. רוני אוחיון, שחקנית כדורשער, חברת בית חינוך עיוורים שתתחרה בפעם השלישית במשחקים אחרי ריו וטוקיו. ושמוליק דניאל, חותר בסירת יחיד, חבר 'בית הלוחם' תל אביב ישתתף בפעם השנייה במשחקים הפראלימפיים, וסיים במקום השישי באולימפיאדת טוקיו.

הנבחרת הפראלימפית מדים. אלון טלמור,
הנבחרת הפראלימפית מדים/אלון טלמור

מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה: "עולם הספורט הוא שפה בינלאומית המציבה בפנינו אתגרים מקצועיים ומנטליים מידי יום. כמנהלת, אני מקבלת המון כלים להתמודדות והשראה מעולם הספורט שאני מקפידה ליישם במסגרת תפקידי, בינהם עבודת צוות, יכולת מיקוד, תחרות בריאה וחיבור להשגת המטרה המשותפת. ללא מוטיבציה להצליח, לעיתים כנגד כל הסיכויים - לא ניתן להגיע להישגים המדהימים אליהם הגעתם עד כה שמעידים על רמת המקצועיות הגבוהה שלכם, ואני משוכנעת שתמשיכו לייצג אותנו בכבוד גם במשחקים הקרובים. כל אחת ואחד מכם הוא מודל לחיקוי של עוצמה, התמדה ורוח ספורטיבית. אל על גאה להוביל את המשלחת לתחרויות בפריז, ואנו נרגשים ומצפים לראותכם על המגרש מביאים כבוד למדינה, בייחוד בעת הזו".

דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אל על. אלון טלמור, אתר רשמי
דינה בן טל גננסיה מנכ"לית אל על/אתר רשמי, אלון טלמור

יו"ר הוועד הפראלימפי, משה מוץ מטלון, הודה לחברת אל על ואמר: "במשך שנים ארוכות אתם מלווים אותנו ומעניקים לנו שירות אישי ומסור, ואני מבקש להביע שוב את תודתי העמוקה על התמיכה המתמשכת. בעיני, החיבור בינינו הוא טבעי - חברה כחול-לבן שמטיסה את המשלחת הישראלית למשחקים בפריז לייצג את הספורט הפראלימפי ואת מדינת ישראל כולה. הרצון להניף את הדגל ולשמוע את "התקווה" - חשובים היום יותר מתמיד.

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully