וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעת ענק": המועמד החדש והמסקרן לאמן את הלייקרס

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 13:59

בארה"ב טוענים: דן הרלי, שזכה בשתי אליפויות מכללות רצופות עם קונטיקט, סומן על ידי פלינקה ומוערך גם על ידי לברון ג'יימס

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

בארצות הברית נטען בשבוע האחרון שג'יי ג'יי רדיק הוא המועמד המוביל לאמן את לוס אנג'לס לייקרס, אך כתב ESPN אדריאן ווז'נראוסקי מדווח היום (חמישי) כי קבוצת הפאר סימנה מאמן נוסף - דן הרלי מקונטיקט, והיא מכינה "הצעת ענק, ארות טווח, כדי להביא את אלוף המכללות ל-NBA". הרלי (51) מאמן מאז 2018 את יוקון, והוליך אותה לשתי זכיות רצופות בטורניר ה-NCAA.

לפי ווז'נראוסקי, השיחות המקדימות כבר החלו בין הצדדים והן צפויות לתפוס תאוצה בימים הקרובים. הרלי, בנו של מאמן העבר בוב הרלי, היה בראש רשימת המועמדים גם בשלבים מוקדמים יותר, ובזמן שבמועדון ראיינו מועמדים אחרים. מאמן המכללות הביע בעבר את רצונו לאמן ב-NBA, והוא מוערך מאוד על ידי לברון ג'יימס לפי דיווחים. הוא מחזיק במאזן של 58:141 כמאמן קונטיקט, ומחזיק בשיא של 12 ניצחונות רצופים בדאבל-פיגרס בטורניר ה-NCAA.

בחזרה לרדיק. שחקן העבר מועמד כמובן בין היתר בזכות מערכת היחסים הקרובה שלו עם לברון ג'יימס, איתו הוא מנחה בחודשים האחרונים פודקאסט. "כרגע אני מתעסק רק בפרשון גמר ה-NBA", אמר רדיק, שישדר את הסדרה בין בוסטון ודאלאס בצוותא עם מייק ברין ודוריס ברק. "אני בר מזל להיות במצב הזה, ועוסק רק בגמר. בסיום העונה נראה".

במירוץ נמצא גם ג'יימס בורגו, לשעבר מאמן שארלוט ואשתקד עוזר מאמן ניו אורלינס. בעוד לברון מעדיף לפי הערכות את חברו רדיק, הכוכב הנוסף אנתוני דייויס דווקא בעד מינויו של בורגו, כך לפי מארק שטיין. רדיק, אגב, לא בחר בדייויס לאף אחת מחמישיות ההגנה של העונה בטופס מצטייני העונה שהגיש לליגה.

מאמן מכללת קונטיקט. Christian Petersen, GettyImages
יסכים להצעה? הרלי/GettyImages, Christian Petersen

שם נוסף שעשוי להיכנס לרשימה הוא זה של מונטי וויליאמס - אם דטרויט תחליט לפטרו בתום העונה המאכזבת שעברה. וויליאמס קיבל בקיץ שעבר את חוזה האימון הגבוה אי פעם, ועדיין נותרו לו חמש שנים ושכר של 80 מיליון דולר בפיסטונס, אולם הנשיא החדש לענייני כדורסל טרז'ן לנגדון שוקל לזעזע את המערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully