וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי? מילאן? לוקאקו חשף: זה יהיה היעד הבא שלי

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 10:02

אחרי שכיכב באינטר ורומא, שתי האיטלקיות חושקות בכוכב הבלגי, שהטיל פצצה: "הליגה הסעודית לא תעכב את ההתקדמות שלי, עוד הרבה כוכבים יחתמו שם בקרוב"

תקציר: אמפולי - רומא 1:2/ספורט1

איפה ישחק בעונה הבאה רומלו לוקאקו? חלוץ נבחרת בלגיה סיים עונה מוצלחת עם רומא, אבל הוא עדיין שייך לצ'לסי, שלא מעוניינת להשאילו שוב אלא רוצה למכור אותו תמורת סעיף השחרור הדי נמוך לשחקן בסדר גודל שלו (כ-38 מיליון ליש"ט).

לוקאקו כבש 13 שערים אשתקד במדי הג'אלורוסי ואחרי שכיכב גם באינטר, באיטליה טוענים שגם מילאן סגנית האלופה וגם נאפולי של קונטה מעוניינות מאוד בשחקן. אלא שלא בטוח כלל שחלוץ נבחרת בלגיה ישחק בארץ המגף בעונה הבאה ואם תשאלו אותו, היעד הבא שלו הוא דווקא הליגה הסעודית.

רומלו לוקאקו, חלוץ רומא. GettyImages
היעד הבא, סעודיה? לוקאקו/GettyImages

לוקאקו בן 31 ועדיין שואף לשחק ברמות הגבוהות, אבל זה מחזיק בהצעות עתק מהליגה שבה הכסף זורם כמו הנפט ולפי ההתבטאות האחרונה שלו, ייתכן מאוד שהוא יילך לכסף הגדול. בריאיון שערך לאחרונה הוא הפתיע כשאמר: "הליגה הסעודית לא תעצור את ההתקדמות שלי. הרמה שם רק עולה כל הזמן לרמה הרבה יותר גבוהה ממה שאנשים חושבים".

"יותר ויותר כדורגלנים מתכוונים לשחק שם", הוסיף הבלגי, "יש עוד מה לשפר, אבל כל המועדונים הגדולים יודעים: סעודיה מגיעה".

אפשר לבטל את מה שלוקאקו אומר, אבל קשה להתעלם מהעובדות. מאז שכריסטיאנו רונאלדו סלל את הדרך והדהים את העולם כשחתם באל נסאר, שורה ארוכה של כוכבי על הצטרפו אליו בליגה מהמפרץ והשמות כוללים שחקנים בכירים כמו קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, ניימאר, אלכסנדר מיטרוביץ' והרשימה עוד ארוכה. האם לוקאקו יהיה הבא בתור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully