וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' נרגש לקראת הגמר הראשון, מאמנו ממשיך להלל

כוכב דאלאס מקווה שזו לא תהיה ההזדמנות האחרונה שלו לטבעת, קיד: "הוא נהנה מהרגע, זה מגניב". קיירי משבח בחזרה את לברון

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

הלילה (בין חמישי לשישי, 3:30) זה סוף סוף יקרה: גמר ה-NBA ייצא לדרך, ודאלאס כבר לא יכולה לחכות. לוקה דונצ'יץ' התבקש לתאר איך מרגישה סדרת הגמר הראשונה בקריירה שלו, והשיב: "מדהים, אני מקווה שהיא לא האחרונה. אסור לקחת את זה כמובן מאליו, כי אי אפשר אם תחזור לכאן, אז פשוט צריך להינות".

דאלאס התגברה בסיבוב הראשון על לוס אנג'לס קליפרס, הרשימה מול אוקלהומה סיטי בשני ובגמר המערב פירקה את מינסוטה עם תצוגת תכלית. "אנשים לא מבינים כמה קשה זה לנצח משחקים בליגה הזאת, בעיקר בפלייאוף", התעקש הסלובני המסחרר, "הרווחנו ביושר את מקומנו בגמר. זה מגיע לנו".

ג'ייסון קיד שיבח את הכוכב שלו ואמר: "הצורה בה הוא מבין את המשחק, את התוצאה, את השעון, את יתר השחקנים שעל הפרקט - הוא בראש הרשימה בכל הנוגע ל-IQ כדורסל. הוא לא מפחד מהבמה הגדולה או מהרגע. בין אם הוא מצליח או לא, הוא פשוט נהנה מהרגע וזה ממש מגניב".

מוקדם יותר השבוע טען לברון ג'יימס כי קיירי אירווינג הוא "השחקן הכי מוכשר בתולדות ה-NBA", מה שריגש מאוד את רכז דאלאס. "אני מת על זה" הודה, "אני מעריך אותו מאוד". מערכת היחסים בין השניים ידעה לא מעט עליות וירידות - אירווינג דרש לעזוב את לברון וקליבלנד בטרייד, אך כמעט התאחד עם ג'יימס בלייקרס אשתקד - אולם כעת נראה שהקשר שוב מלא הערכה הדדית.

שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. Maddie Meyer, GettyImages
רגע האמת. דונצ'יץ'/GettyImages, Maddie Meyer

"אני מתגעגע אליו", אמר קיירי. "שנינו במקומות אחרים בחיים, שנינו התבגרנו, כשהייתי צעיר היו דברים שקצת הפריעו למערכת היחסים בינינו". על האפשרות שיחתום על חוזה חדש בדאלאס אמר: "העתיד עדיין נכתב, אבל אשמח מאוד אם החבורה הזו תמשיך יחד. כיף לי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully