וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תגיש הצעה על דיאס, רויס מתקרב ליעד החדש

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 20:18

ברצלונה פסימית בנוגע לצירוף סימונס ותפנה לקולומביאני של ליברפול, הגרמני על סף סיכום בגלקסי. רק קבוצה אחת תעמוד בדרישות סיטי על אלברס. וכמה ירוויח מוריניו בפנרבחצ'ה?

תקציר: ספרד - אנדורה 0:5/ספורט1

העברות

* לאציו הודיעה אמש (רביעי) על עזיבתו של המאמן איגור טודור, שהתפטר אחרי כשלושה חודשים וצפוי להסביר את החלטתו במסיבת עיתונאים בשישי.

* ברונו ז'נסיו מונה רשמית למאמנה החדש של ליל. אקס ראן בן ה-57 חתם על חוזה לשנתיים כמחליפו של פאולו פונסקה שצפוי להתמנות למאמן מילאן.

* פנרבחצ'ה אישרה רשמית כי שכרו של ז'וזה מוריניו יעמוד על 21 מיליון יורו לשנתיים: 10.5 מיליון לכל עונה.

* האלופה הפורטוגלית ספורטינג ליסבון רכשה ב-5 מיליון יורו את השוער הבוסני ולאדן קובאצ'ביץ' בן ה-26, ששיחק בראקוב הפולנית וחתם על חוזה עד קיץ 2029.

* נוריץ' הודיעה על צירופו של חוסה קורדובה, 23, בלם נבחרת פנמה שנרכש ב-3.5 מיליון יורו מלבסקי סופיה הבולגרית.

* המגן הוותיק ארון קרסוול (34) חתם על חוזה חדש בווסטהאם וימשיך לעונה נוספת.

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, באיירן מינכן הצטרפה למירוץ אחר צ'אבי סימונס. פריז סן ז'רמן לא מעוניינת למכור אותו, אך כן צפויה לאפשר לו לעזוב בהשאלה. גם ברצלונה בתמונה, אך "היא מרגישה שהמצב מסובך יותר, בשל המאבק עם קבוצות אחרות". בספרד דיווחו כי בשל כך הקטלאנים יפנו את המאמצים לצירוף לואיס דיאס, הקשר הקולומביאני של ליברפול.

* המגעים בין לוס אנג'לס גלקסי ומרקו רויס מתקדמים, והצדדים אופטימיים שחתימה תתבצע כבר בשבוע הבא.

* מנצ'סטר סיטי מצפה לקבל 80 מיליון יורו עבור חוליאן אלברס. אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי מעוניינות בארגנטינאי הבינלאומי, אבל לא יכולות לעמוד בסכום הזה כרגע, בניגוד לפריז סן ז'רמן שעשויה להיות היעד עבורו.

* לפי פבריציו רומאנו, מנצ'סטר יונייטד תצרף מגן שמאלי חדש בקיץ וסימנה בין השאר את מילוש קרקז ההונגרי, אבל בורנמות' לא רוצה למכור ותדרוש סכום גבוה כדי להרתיע את המבקשות.

* אחרי מינויו של אנטוניו קונטה, נאפולי מתחילה לעבוד על חיזוק ולפי דיווח ב"מארקה" מעוניינת במגן הארגנטינאי נהואל מולינה מאתלטיקו מדריד, לאור רצונו של הקפטן ג'ובאני די לורנצו לעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צ'אבי סימונס ר.ב. לייפציג. GettyImages
לאן עכשיו? צ'אבי סימונס/GettyImages

* מילאן ממשיכה בינתיים לנסות להגיע לסיכום עם החלוץ ג'ושוע זירקזה אחרי שכיכב במדי בולוניה. ההולנדי מעוניין להמשיך לשחק בליגה האיטלקית.

* אחרי הצטיינותו כמושאל, אטאלנטה רוצה לרכוש את שארל דה קטלארה ממילאן, אבל מנסה לנהל מגעים בנוגע למחירו של הבלגי שעומד על כ-22 מיליון יורו.

* דיווח מעניין בברזיל לפיו ליברפול הציעה לאטאלנטה 45 מיליון יורו עבור אדרסון בן ה-24, קשר מרכז השדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully