וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ ביקר את מאזולה, טייטום יודע: כך אהפוך לאגדה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 8:02

מנג'ר סיטי הגיע לאימון בוסטון. כוכב הסלטיקס דיבר לקראת הגמר הגדול מול דאלאס והמרדף אחרי אליפות ראשונה: "אם אתה רוצה להיות מהגדולים ביותר, אתה צריך לזכות כמוהם באליפות". וגם: השיא השלישי שבוסטון כבר שברה

תקציר עלייתה של מורסיה לגמר הפלייאוף הספרדי/ספורט1

בלילה שבין חמישי לשישי זה קורה: גמר ה-NBA יוצא לדרך עם סדרה לוהטת בין בוסטון, שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה לבין דאלאס, שפילסה את דרכה עד הגמר ללא יתרון ביתיות בשום סדרה ותנסה לגנוב את הביתיות גם מהסלטיקס.

לג'ייסון טייטום עוד אין אליפות, אבל הוא וג'יילן בראון ינסו להוליך את הסלטיקס לאליפות 18, שזה שיא כל הזמנים. "אנחנו תולים רק דגלי אליפות, נכון?" אמר טייטום ביום תקשורת פתוח לקראת המשחק, "כמה מהשחקנים הגדולים ביותר ששיחקו אי פעם במשחק הזה לבשו את המדים האלה. כולנו רוצים ללכת בעקבותיהם, בדרך שהם סללו לנו לחיות את החלום שלנו".

"אם אתה רוצה להיות מהגדולים ביותר", הוסיף טייטום, "אתה צריך לזכות באליפות כי כל אחד מהגדולים עשה זאת לפני כן. צריך שחקנים מיוחדים כדי להיות פה ולחיות בסביבה כזו".

מאז תחילת פליאוף 2017, הסלטיקס הגיעו שש פעמים לגמר המזרח, ומופיעים בסדרת גמר ה-NBA בפעם השנייה בשלוש שנים. במהלך שמונה השנים האלה, בוסטון שיחקה ביותר משחקי פלייאוף (126) מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה של ה-NBA מבלי לזכות באליפות. אלא שטייטום לא נותן לסטטיסטיקה הזו להלחיץ אותו.

ג'ייסון טייטום בוסטון מול לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
הלילה הם נפגשים. טייטום ודונצ'יץ'/רויטרס

"האמת, אני לא חושב על העתיד או על מה זה עשוי להשפיע עליי בהמשך הדרך," אמר טייטום. "פשוט ככל שזה נשמע, פשוט תנסה להישאר בהווה, להישאר ברגע, להנות מזה, נכון? להמשיך לדבר על לחץ, לחץ, לחץ... זה גמר ה-NBA. זה אמור להיות כיף".

מי שהרבה פחות מנוסה במעמדים האלו הוא קריסטאפס פורזינגיס. הפורוורד הלטבי פספס כמעט את כל הפלייאוף במזרח בגלל פציעה, אך אמור לחזור במשחק הלילה. הלטבי התייחס לפציעה שלו ואמר: "זה עדיין לא לגמרי ברור. לא היה לי הרבה זמן. נראה מחר בלילה, ונעבור הלאה משם".

האורח המיוחד באימון של בוסטון היה פפ גווארדיולה, מאמנה האגדי של מנצ'סטר סיטי, המיודד עם ג'ו מאזולה.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה

בעבר צוטט מאזולה כאומר שהוא צופה במשחקים של סיטי. "הוא המאמן הטוב ביותר, בכל רמה, בכל ענפי הספורט", אמר על פפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully