וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "יש לי חוזה בכוכב האדום, לא מתעסק בשמועות"

שוער נבחרת ישראל: "נכון שבכר פוטר, אבל הוא בנה את הקבוצה. היחס אליי מדהים". לא מסתכלים על הונגריה כמשחק ידידות". מלמד: "רוצה להוכיח את עצמי ולדבר על המגרש"

עומרי גלזר מדבר באימון נבחרת ישראל, 5.6/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: אדם רון

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות למשחק נגד הונגריה בשבת בדברצן (19:00). היום (רביעי) התייצבו בפני התקשורת השוער עומרי גלזר שהתייחס גם לעתידו, והחלוץ גיא מלמד שינסה לנצל את ההזדמנות במדים הלאומיים אחרי עונת שיא שסיפק בליגת העל במדי הפועל חיפה.

"כיף להתחיל, יש הרבה התרגשות, כמו תמיד כשיש צוות חדש והתחלה חדשה", אמר גלזר על הגעתו של רן בן שמעון לנבחרת. "רן מאמן מוכח, אני מניח שהוא יידע להעביר את המסר שהוא רוצה. אנחנו בציפייה גדולה למשחק הקרוב, בכל אימון יש תכנים חדשים, עובדים קשה כל יום והמחשבה היא לעשות משחק טוב".

על הסגל האלטרנטיבי שזומן בעקבות המשימה של נבחרת ישראל במשחקים האולימפיים: "כל מי שפה ראוי, אין פה שחקן אחד שעשו לו טובה. כל מי שבסגל הזה הוא שחקן כדורגל מצוין שעשה עונה טובה. בשבילי להיות בנבחרת זו זכות גדולה, כל זמן שיקראו לי - אגיע. לשחק ולשמוע את ההמנון זה לא מובן מאליו, בתקופה הזאת צריך להעריך את זה יותר. יש כאן אחלה חבר'ה, שרוצים ללמוד. אנחנו לא מסתכלים על זה כמשחק ידידות, אלא רוצים לבוא בשיא המוכנות כדי לעשות תוצאה טובה".

שחקני נבחרת ישראל עם רן בן שמעון. שלומי גבאי
אימון נבחרת ישראל/שלומי גבאי

על עונת הבכורה שלו בכוכב האדום בלגרד: "עונה ראשונה בחו"ל וכמובן שההתחלה הייתה מתאגרת, אבל זו חוויה ולומדים מכל דבר. אני שמח שזה הסתיים הכי טוב שאפשר, אני נהנה שם".

גלזר, שזכה עם הקבוצה הסרבית בדאבל, נשאל על הדיווחים לפיהם הוא מבוקש בקבוצות אחרות באירופה: "יש לי חוזה לשלוש שנים ואני עדיין בכוכב האדום, יש כל מיני שמועות שאני לא מתעסק בהן, כל עוד אין משהו קונקרטי שצריך לדון בו".

פיטורי ברק בכר שהביא אותו לכוכב האדום: "כמובן שהגעתי בזכות ברק וגיא ויזינגר, מאמן השוערים. כולם יודעים כמה הצוות הזה איכותי, מבין כדורגל ורוצה להצליח. לפעמים בכדורגל יש דברים מעבר ליכולת, יש משחקים שמוכרעים על מזל, החמצה או טעות כאלה ואחרות. נכון שברק פוטר, אבל בסוף זו קבוצה שהוא בנה והביא את השחקנים. ליגת האלופות? זו אופרה אחרת, היינו יכולים להוציא תוצאות יותר טובות. היינו בבית מאוד קשה עם קבוצות מהשורה הראשונה. ברק עכשיו מתחיל במכבי חיפה ואני מאחל לו המון הצלחה".

על היחס כלפיו בסרביה על רקע המלחמה בישראל: "יחס מדהים. אם זה אנשים ברחוב, אם מהקבוצה שכל הזמן שאלו לשלומי. כל מה שהייתי צריך דאגו לי. לא היו לי סיטואציות לא נעימות או גילויי אנטישמיות כלפיי או כלפי אשתי או משפחתי כשהיא באה לבקר. מהבחינה הזאת זה מקום מדהים, אני נהנה שם מאוד".

השוער הוסיף: "לפני כל משחק אני מתרגש, גם בשכונה. ללבוש את מדי הנבחרת זו התרגשות אחרת, זה לא קורה כל יום. בתקופה הזאת יש צמרמורת יותר מבדרך כלל".

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
גיא מלמד באימון נבחרת ישראל. איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מקווה להוכיח את עצמו. גיא מלמד/אתר רשמי, איתן דותן, ההתאחדות לכדורגל

מלמד אמר: "מתרגש מאוד להיות פה, רן אימן אותי במכבי פתח תקוה, אז כיף לחזור להתאמן תחתיו. האווירה טובה, מקווה שנעשה תוצאה טובה". על הרצון להוכיח את עצמו אחרי שנים בהן לא קיבל הזדמנות בנבחרת: "אני רוצה להביא את התחושות האלה לפה ולהוכיח את עצמי. זה הזמן של המעשים מבחינתי, לדבר רק על המגרש".

החלוץ המשיך: "הסטנדרטים פה מאוד גבוהים, רן דורש מאיתנו וכולם צריכים להיות בגרסה הכי טובה של עצמם. אני מקווה שהאצטדיון יהיה כמה שיותר מלא, שתהיה אווירה טובה. רק לבוא ליהנות ולעשות תוצאה טובה. בתקופה הזו זה יותר קריטי, כל גאווה ונחת שנביא לקהל בבית - זה המעט שאנחנו יכולים לעשות".

הונגריה: "הם נבחרת מאוד חזקה שעלתה מהמקום הראשון בבית שלה. ראינו קטעים שלהם, שחקנים מאוד איכותיים, שחקן מליברפול. יהיה אתגר, במיוחד כשאנחנו נבחרת שמתגבשת ועכשיו מתחילה להכיר אחד את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully