וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה קשה נגד קיילור נבאס: החזיק עובד לא חוקי במרתף

איש תחזוקה טוען: הועסקתי אצל שחקן פריז סן ז'רמן בתנאי "עבדות מודרנית", ללא חוזה, כשהשוער טוען ש"אנחנו לא עובדים עם החוקים הצרפתיים כאן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.6/ספורט1

קיילור נבאס, שוער פריז סן ז'רמן, מואשם בהעסקת עובד בתנאים לא חוקיים וצפוי להיחקר במשטרה אחרי שהוגשה נגדו תלונה. בתום חוזהו בפריז סן ז'רמן ב-30 ביוני, השוער הקוסטה ריקני בן ה-37 לא יישאר והוא אישר את עזיבתו את המועדון. היום (רביעי) הוא מוצא את עצמו בסערה כאשר שהוא מואשם בעבודה נסתרת על ידי אדם המציג את עצמו כשיפוצניק לשעבר.

המתלונן אומר שהוא עבד 20 חודשים עבור שוער פ.ס.ז', מספטמבר 2019, מבלי שהוכרז או דווח עליו. לדבריו הוא קיבל תשלום של 3,200 יורו לחודש במזומן עבור 60 עד 90 שעות עבודה בשבוע. "לא היה באמת שם הגדרת עבודה, זה היה ככה, בעל פה", אמר המתלונן לתקשורת הצרפתית, בעודו שומר על עילום שם.

קיילור נבאס, שוער נוטינגהאם פורסט. רויטרס
"אין חוזה, אני משלם לך במזומן, אנחנו עובדים עם הכללים שלי"/רויטרס

עוד טען שנבאס שיכן אותו בחדר לח ונטול חלונות במרתף ביתו, ואיש התחזוקה ביקש שוב ושוב מהשוער הקוסטה ריקני להסדיר את מעמדו, אך לשווא. "אנחנו לא עובדים עם החוקים הצרפתיים כאן. אין חוזה, אני משלם לך במזומן, אנחנו עובדים עם הכללים שלי", השיב נבאס, כפי שמוצג בסרטון שצילם המתלונן ושודר על ידי BFM TV.

המתלונן גם מסביר כי העסקתו הותנתה בנשיאת נשק בכל עת, מאחר שקיילור נבאס חשש לשלומו. בביתו של השחקן היה גם רובה ציד, שאף השתמש בו ללא אישור: "הוא השתמש ברובה שבבעלותי. לפעמים הוא היה יורה, ככה, ברכוש שלו, רק כדי לרצות את עצמו או כדי להראות לחברים שלו", מודה העובד לשעבר.

עורך הדין של המתלונן טוען כי "זה גובל בעבדות מודרנית" וש"גם אם אתה כוכב כדורגל, אין לך את הזכות להשתחרר מכל החוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully