וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה החזרנו את בכר, והאם אצילי ולביא יחזרו: אלברמן מדבר

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 14:43

ההחלטה להיפרד מדגו, הטעות בפרשת השלטים, הדילמה עם אצילי, מעמדו של סבע. גל אלברמן מנתח ב"הפודיום" את העונה הסוערת של מכבי חיפה

מחוץ לקוויים עם הזוג מנחם/מערכת וואלה

אחרי עונה סוערת, מלאה ברגעים שנויים במחלוקת, שהסתיימה באכזבה אבל כללה גם שלל רגעי גאווה והצלחות, מכבי חיפה מתכוננת לעונה חדשה עם ברק בכר שחוזר כמאמן, והמנהל המקצועי ברק בכר התראיים בפודקאסט "הפודיום" וניתח את האירועים ואת התוכניות לעתיד.

ההחלטה להחזיר את ברק בכר: "ברגע שהסתיימה העונה האירופית, התחלנו את ההכנות שלנו לעונה הבאה. היינו מאוד עמוסים כמועדון וכמערכת, ונכנסנו למעשה לתחילת הפלייאוף. באותה נקודת זמן ברק כבר עזב את הכוכב האדום והיה בנקודת החלטה לגבי הנבחרת. אנחנו היינו כרוכים עם מסאי דגו בחוזה לעונה אחת בלבד, וכינסנו ישיבת הנהלה על מנת להחליט מי יהיה המאמן בעונה הבאה.

באותה נקודה הבנו שזאת אחת משתי האופציות. לא הייתה לשום תוצאה ספציפית כזו או אחרת השפעה האם לקבל החלטה כזאת או אחרת. הבנו שהאליפות מתרחקת וחשבנו לעצמנו מי האיש הכי נכון כדי להשיב את הצלחת בחזרה. החלטנו בהחלטה מושכלת אחרי הרבה מחשבה, שהמאמן הכי מנוסה והכי מעוטר בכדורגל הישראלי, שמכיר את המערכת, צריך לחזור".

קאמבק של אצילי? "זו סיטואציה מורכבת. כולם מבינים שאצילי זה שחקן שהיינו רוצים לראות במכבי חיפה. מי שבחר להתקדם כלכלית, התקדם בצורה משמעותית. זו לא קפיצה של 10%, אלא קפיצה של כפולות של כמה מספרים. איך הנושאים האלה פתירים עם אצילי ועם שחקנים אחרים? זו שאלה שכרגע אין לי תשובה אליה. הסיטואציה של נטע לביא דומה, אבל צריך לעשות אחד ועוד אחד. זרים לא נלהבים להגיע לפה כרגע, השוק הישראלי זה שוק שקשה מאוד לבצע בו מהלכים, אז קאמבקים כאלה ואחרים ושאלות האם הם נכונים או נכונים, מקבלים משמעות אחרת בנקודת הזמן הזאת".

על דיא סבע, ששוחרר: "נכנסנו פה לסוג של משבר, שהיה צריך להיות מנוהל, שהוביל להפרדת כוחות. במשבר הזה עוד לא נפתר ב-100 אחוז. הוא עבר בהשאלה לקבוצה לחצי עונה, כרגע הוא פצוע, יש לו במועדון חוזה ארוך טווח, וברגע שנסיים את התהליך עמו, נפרט הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל אלברמן, המנהל המקצועי של מכבי חיפה. שלומי גבאי
עונה לא פשוטה. אלברמן/שלומי גבאי

על פרשת השלט והזרים: "אין ספק שבמקרה הזה האחריות המלאה היא על המועדון. במהלך האירוע לא הבחנתי אם השחקנים מבינים או לא, מחזיקים או לא, אבל מאותו רגע לקחנו על עצמנו לתת פרוטוקול בנוגע לאיזה אירועים הולכים להתקיים לפני השריקה. בדרך כלל האירועים מועברים בעברית. וכששומעים מילים כמו טרור וחמאס והם מחזיקים שלט שלא יודעים מה כתוב בו, אפשר להבין את החשש. מאז הסברנו להם כל טקס, כל מילה, כל מה שכתוב, ומאז כולם החזיקו כל שלט בגאווה גדולה. הייתה הפקת לקחים. אין ספר שניהלנו את האירוע הזה בצורה פחות טובה, אבל למדנו את הלקח ותיקנו. הפעילוצ שלנו השנה הייתה לא פחות גדולה מאליפות, והיום יותר מתמיד אני גאה לייצג את מכבי חיפה, וזה נזקף לכל מי שעובד במועדון".

על צ'ארון שרי: "היו פה כבר שחקנים אטרקטיביים, אבל האישיות שלו, הצניעות, הקסם שלו, הוא מיוחד. הפיק של מכבי חיפה הנוכחית היה בשער של שרי מול פריז סן ז'רמן. זה סגירת מעגל עבורי, למכבי חיפה הגדולה של 1993/94, הברקוביץ' והעטר של פעם. אני אומר את זה כחובב כדורגל. בכל מגרש בו דרך, הוא זכה לאהבה, ולא במקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully