וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אחד מהתואר: שביונטק ופאוליני בגמר רולאן גארוס

המדורגת 1 גברה 2:6, 4:6 על קוקו גוף (3) והגיעה ל-20 ניצחונות ברצף על החימר בצרפת. האיטלקייה הביסה את מירה אנדרייבה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

היום (חמישי) נערכו שני משחקי חצי גמר טורניר הרולאן גארוס 2024 אצל הנשים וכשהתפזר האבק התבהרה התמונה. איגה שביונטק ניצחה בקלות את קוקו גוף והיא תשחק בגמר נגד ג'זמין פאוליני שהביסה את מריה אנדרייבה. שביונטק שמדורגת ראשונה בעולם ובטורניר, זכתה שלוש פעמים בארבע השנים האחרונות ותנסה להניף את התואר בפריז בפעם השלישית ברציפות. פאוליני תופיע בגמר בפעם הראשונה.

איגה שביונטק, רולאן גארוס 2024. EMMANUEL DUNAND, GettyImages
מרגישה טוב ב"גרנד סלאם הביתי". שביונטק/GettyImages, EMMANUEL DUNAND

איגה שביונטק (1, פולין) - קוקו גוף (3, ארה"ב) 2:6, 4:6

הטניסאית הכי טובה בעולם כיום סיפקה לכך הוכחה מוחצת נוספת והיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מהזכייה הרביעית שלה על החימר ברולאן גארוס והשלישית ברציפות. היא נזקקה לשעה ו-36 דקות כדי להכניע את גוף בת ה-21 עם 2:6, 4:6, אחרי שכבר ניצחה אותה בעברה פעמיים ברולאן גארוס ובסך הכל עלתה מולה למאזן 1:11.

שביונטק ניצחה את גוף ברבע גמר רולאן גארוס בשנה שעברה בדרך לתואר וכן בגמר ב-2022, בשני המקרים עשתה זאת בשתי מערכות וכך היה גם היום. המערכה הראשונה נמשכה 37 דקות בלבד ומן הפתיחה היה ברור לאן המשחק הולך, כי שביונטק שברה בקלות במשחקון הראשון, הוסיפה שבירה נוספת במשחקון החמישי ואילו גוף הגיעה עד כדי נקודת שבירה משחקון קודם לכן, אבל לא הצליחה ונכנעה 6:2. במערכה השנייה דווקא גוף שברה ראשונה ועלתה ליתרון 1:3 במשחקונים אחרי שניצלה את נקודת השבירה השנייה שלה במערכה, אבל הפולנייה השיבה עם שתי שבירות רצופות, שמרה על משחקוני ההגשה וניצחה 2:6, 4:6 במשחק כולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'זמין פאוליני, רולאן גארוס 2024. BERTRAND GUAY, GettyImages
הכתיבה את הקצב. פאוליני/GettyImages, BERTRAND GUAY

ג'זמין פאוליני (12, איטליה) - מירה אנדרייבה (רוסיה) 3:6, 1:6

ג'זמין פאוליני ממשיכה לשבור את תקרת הזכוכית של עצמה והיום העפילה לגמר גרנד סלאם לראשונה בקריירה. האיטלקייה בת ה-28 שלטה בקצב מול הרוסייה בת ה-16, שלא הצליחה להפתיע שוב אחרי שהדהימה את ארינה סבאלנקה ברבע הגמר. בסוף אפריל אנדרייבה ניצחה את פאוליני בטורניר מדריד, אבל הפעם האיטלקייה הכתיבה את הקצב ו"חנקה" את היריבה שלה ככל שהמשחק התקדם.

פאוליני היא האיטלקייה הראשונה בגמר בפריז מאז שרה אראני ב-2012 (הובסה על ידי מריה שרפאובה) ואולי תהיה אפילו הזוכה הראשונה של ארץ המגף מאז פרנצ'סקה סקיאבונה ב-2010. אם יאניק סינר יעלה בעצמו לגמר, זה עוד עשוי להיות טורניר חלומי לטניס האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully