וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות הגביע של מכבי פתח תקוה הגיעו עד לסלובניה

שחקן המלאבסים לוקה שטור נחת במולדתו אחרי סיום העונה המתוק, ולהפתעתו חיכתה לו קבלת פנים מיוחדת ו"תפאורה" בכחול-לבן. צפו

קבלת הפנים ללוקה שטור בסלובניה אחרי זכיית מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/באדיבות גולשים

בכדורגל הישראלי נהוג להתייחס אל מכבי פתח תקוה כאל מועדון עם גרעין אוהדים מצומצם למדי, אבל אל גמר הגביע בו השתתפו המלאבסים הגיעו אלפי כחולים, וכעת מתברר שהאהדה לקבוצה - תאמינו או לא - חוצת יבשות.

לוקה שטור, שחקן הקבוצה, נחת במהלך השבוע בסלובניה וכשהגיע לעיירת הולדתו, סמפטר פרי גוריצי, ציפתה לו הפתעה. בכניסה לביתו המתינו לשטור בני משפחה וחברים עם "תפאורה" מיוחדת, כשהם לבושים בחולצות של מכבי פתח תקוה, מדליקים אבוקות בצבעי הקבוצה ולצידם בלונים כחול-לבן עם הלוגו של המועדון.

לשטור אף הוכן גביע אישי מיוחד לרגל המאורע, והוא נראה מופתע ומחויך כשיצא מהרכב וגילה את קבלת הפנים המיוחדת שציפתה לו. מיותר לציין שעל שירי אוהדים בעברית חבריו ומשפחתו של הקשר ויתרו מראש, אבל ברקע כן נוגן השיר האלמותי של להקת "קווין", "We Are The Champions".

קבלת הפנים לשחקן מכבי פתח תקוה לוקה שטור בסלובניה אחרי הזכייה בגביע המדינה. צילום מסך, צילום מסך
יקיר העיירה. שטור מתקבל בביתו/צילום מסך, צילום מסך

שטור, שהצטרף למכבי פתח תקוה בינואר והיה אחד הגורמים להתאוששות המרשימה של הקבוצה במהלך העונה עד רגע השיא בבלומפילד, היה בכלל בספק לגמר בשל פציעה. בסופו של דבר הוא לא פתח בהרכב, אבל נכנס כמחליף בדקה ה-77.

היכולת הטובה שגילה שטור בן ה-25 גרמה למכבי פתח תקוה לממש את אופציית הארכת החוזה שלו בעונה נוספת, והוא יחזור לישראל בהמשך הקיץ לפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה. כך או אחרת, המלאבסים הרוויחו לא רק אותו - אלא עוד שורה של אוהדים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully