וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לדיליי? בשורת הענק של סלקום TV ליורו

העיכוב המפורסם בשערים נכחד? סלקום TV תהיה הראשונה והיחידה בישראל להביא את טכנולוגיית ה- Super low latency לכלל לקוחותיה בטלוויזיות חכמות, מגוון סטרימרים ועוד. בחברה טוענים כי אחרי מדידות והשוואות- מדובר במהירות הגבוהה ביותר בשוק ה-OTT בארץ ומהמהירות בעולם

סלקום טי וי/סלקום

מכירים את הבדיחות על צופי סלקום TV ועל הדיליי המפורסם בשידורי כדורגל? ביורו הקרוב הן כנראה ייעלמו. סלקום TV מרחיבה היום את פרויקט הדגל לשדרוג מהירות שידורי הספורט למאות אלפי מנויים נוספים, שיוכלו לטענת החברה ליהנות מהגול הרבה לפני כולם. סלקום היא היחידה בשוק התקשורת שתספק את הפתרון לכלל לקוחותיה המשתמשים במגוון סוגים של ציוד קצה, לרבות טלוויזיות חכמות.

לקראת משחקי המונדיאל בדצמבר 2022 פיתחה סלקום פתרון טכנולוגי חדשני, ה- super-low latency, שמטרתו הייתה לאפשר ללקוחות שברשותם ממיר תומך לצפות במשחקים בזמן הקרוב ביותר לזמן האמת במגרשים. לאחר עבודה מאומצת ואחרי עשרות מדידות והשוואות, הושק הפיתוח החדשני ופורץ הדרך, שהציג בממירי סלקום TV מהירות שיא בשידורי הספורט - המהירה ביותר (שוב, לטענת החברה) בשידורי ה-OTT בישראל ובין המהירות בשוק התקשורת העולמי. על הפתרון החדשני סלקום TV אף זכתה במועמדות לפרס החדשנות העולמי בכנס ה-IBC החשוב והמוביל בתחום התוכן והטכנולוגיה.

כעת, לקראת יורו 2024, סלקום TV עושה צעד נוסף כדי לשדרג את חווית הצפייה לכלל לקוחותיה ומרחיבה דרמטית את הפיתוח גם לטלוויזיות חכמות (של כל היצרניות כגון LG, Samsung, Hisense ועוד), וזאת בנוסף לסטרימרים וטלוויזיות חכמות מבוססי Android TV (כגון: Xiaomi, Chromecast , טלוויזיות סוני, TCL ועוד) במטרה לאפשר גם לצופים שאינם משתמשים בממירים הקלאסיים, ליהנות מהמהירות הגבוהה ביותר בשידורי הספורט ב-OTT. כך, מאות אלפי לקוחות סלקום TV יוכלו ליהנות מהגול לפני כולם.

דפנה אגסי, סמנכ"לית השיווק של סלקום: "אנו בסלקום מחפשים כל העת את הדרכים להעניק ללקוחותינו את חוויית הצפייה האולטימטיבית, עם הטלוויזיה הטובה ביותר, הן מבחינת איכות הצפייה והממשק הנוח והן מבחינת התוכן. כחלק מחגיגות העשור לסלקום TV, השקנו את הפיתוח החדש שיקפיץ את חווית הצפייה בספורט ויאפשר למאות אלפי לקוחות סלקום, במגוון פתרונות קצה טכנולוגיים, ליהנות ממשחקי היורו הקרובים ומהגולים, הכי קרוב למגרש."

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully