וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דונצ'יץ' לא אהב את פורזינגיס": העימות החם של הגמר

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 11:09

סנטר בוסטון יהיה כשיר למשחק 1 בגמר ה-NBA מול דאלאס (בין חמישי לשישי, 3:00), הוא ולוקה הגיבו לשמועות על יריבות ביניהם: "ביף אמיתי, ישרקו לו בוז בכל נגיעה בכדור"

דאלאס חוגגת את הניצחון במשחק מספר 2 מול מינסוטה/מתוך טוויטר

סנטר בוסטון סלטיקס קריסטפס פורזינגיס טוען ש"התוכנית" היא שהוא יהיה זמין וכשיר למשחק הראשון של גמר ה-NBA מול דאלאס מאבריקס, אבל הוא עדיין חשש מאיך שהרגל שלו תגיב. "זו התוכנית כרגע", אמר פורזינגיס על המשחק ביום חמישי בלילה, "שוב, זה עוד יומיים, ואני חושב שזה יכול לעשות את ההבדל. כל יום נותן לי קצת יותר זמן ומשפר את המצב".

פורזינגיס לא שיחק מאז שסבל ממתיחה בשוק של רגל ימין לפני חמישה שבועות, במשחק 4 בסדרת הסיבוב הראשון של הסלטיקס מול מיאמי. הוא חזר לאימונים, וכבר ערך אימון מלא.

קריסטפס פורזינגיס, ניו אורלינס פליקנס מול בוסטון סלטיקס. Sean Gardner, GettyImages
אז כשיר או לא? פורזינגיס/GettyImages, Sean Gardner

הנוכחות שלו בסדרה חשובה לא רק עבור הסלטיקס במאבקים מתחת לסלים, אלא גם מוסיפה פיקנטריה, בהתחשב בכך שהוא בילה שלוש שנים במדי המאבריקס לפני שהועבר בטרייד בפברואר 2022. כאשר נשאל על כשירותו, הוא ענה בהיסוס. "שאלה טובה", הוא אמר בחיוך לשאלה האם כרגע הוא 100 אחוז. "אני לא יודע. נראה. עשיתי הרבה עבודה עד לשלב הזה. עשיתי את כל מה שצריך כדי לחזור לכושר משחק. נראה".

החזרה של פורזינגיס מעניינת, בין השאר בגלל היחסים שלו עם לוקה דונצ'יץ', לצדו שיחק מ-2019 עד 2022. הוא הועבר בטרייד לוושינגטון כשהוא מסיים בדאלאס קדנציה סוערת מלאה בפציעות, היעדרויות בפלייאוף ושמועות על מתיחות עם דונצ'יץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פורזינגיס הודה שהיה מתח מסוים בינו לבין דונצ'יץ' בשלב מוקדם, אבל הוא גם הצהיר שהשמועה שהם לא מסתדרים היא "התפיסה המוטעית הגדולה ביותר". ובכל זאת, מערכת היחסים המסובכת של פורזינגיס ודונצ'יץ' נותרה נושא חם לקראת המשחק. מי שהצית את האש היה שחקן דאלאס לשעבר, צ'נדלר פרסונס, שהתייחס למתיחות ולזלזול של אוהדי דאלאס בפורזינגיס.

"אל תבינו את זה לא נכון, הם לא אוהבים פורזינגיס בדאלאס", אמר פרסונס, "לוקה לא אהב לשחק איתו, יש שם ביף אמיתי. בכל פעם שהוא ייגע בכדור, הוא יקבל שריקות בוז...

"זה לא הסתדר, ודאלאס, מכל סיבה שהיא, האוהדים שלה, יש להם גאווה... אז אם אתה פצוע, אם אתה לא משחק, אם אתה לא עושה את מה שעשית בשנים האחרונות לפני שהגעת לדאלאס... כשאתה חוזר לשחק בקבוצה הזאת אתה רוצה להוכיח משהו, אתה רוצה להראות מה הם מפסידים. בגלל זה במשחק הזה יהיה יותר פלפל, כשמדובר במפגש ביניהם בגמר ה-NBA".

שחקני דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ', קריסטאפס פורזינגיס. רויטרס
התחיל טוב, נגמר רע. לוקה ו-KP/רויטרס

דונצ'יץ' צחק מהטענה של פרסונס שהוא לא נהנה לשחק עם פורזינגיס. "בגלל זה אני לא צופה בדברים האלה הרבה. כי אנשים לא יודעים", אמר לכתבים. "דיברתי עם צ'נדלר פרסונס אולי פעמיים בחיי, אז אני לא יודע איך הוא ידע את זה. לי ול-KP יש קשר טוב. אני לא יודע למה אנשים אומרים אחרת".

פורזינגיס גם נשאל על מערכת היחסים, אם כי הוא סירב לפרט. "זה לא הסתדר", אמר על התקופה שלו בדאלאס עם דונצ'יץ'. "אני אפילו לא חושב על זה כרגע. אני חושב על העבודה שלפנינו. נוכל לחשוב על זה אחר כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully