וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקצ'רס יוצאת עם קולקציית הקיץ של ספינת הדגל של המותג: SLIP-INS

כוכבי הקמפיין: מרתה סטיוארט, הראפר האייקוני סנופ דוג ושחקן הפוטבול ופרשן הספורט הבכיר טוני רומו. הקמפיין יתמקד בטכנולוגיה פורצת הדרך - פטנט שמשאיר ידיים חופשיות: נועלים נעליים בלי להשתמש בידיים בכלל

סקצ'רס. יחצ,
סקצ'רס/יחצ

מותג הספורט SKECHERS יוצא השבוע בקמפיין בינלאומי לרגל השקת קולקציית הקיץ של ספינת הדגל של המותג: SLIP-INSשנחתה גם בישראל. הקמפיין החדש יתמקד בטכנולוגיה פורצת דרך עם פטנט מיוחד: נועלים נעליים ללא צורך בשימוש בידיים בכלל!

במסגרת מסע הפרסום שיעלה השבוע בישראל יציג הקמפיין את פעולת הנעילה, אשר הופכת לפשוטה וקלה, ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה, ממש כמו כפכף לרגל.

את הקמפיינים לנעלי SLIP-INS (סליפ אינס) מובילים השגרירים של המותג בכל העולם ביניהם אושיית הלייף סטייל העולמית מרתה סטיאורט, הראפר האייקוני סנופ דוג ושחקן הפוטבול ופרשן הספורט הבכיר טוני רומו. כמו כן הקמפיין מתחבר לתמונתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שבחר לנעול SLIP-INS לטיסה ותמונתו צועד ליד המטוס בחליפה מחויטת והנעליים ומנופף לשלום התפרסמה בכל כלי התקשורת ויצרה הד חיובי ואלפי תגובות נלהבות בכל רחבי העולם.

הטכנולוגיה הייחודית של סקצ'רס שינה את הרגלי היומיום ובעולם שמאופיין במרוץ הבלתי פוסק אחר הזמן, הוא חוסך התעסקות וזמן בכל פעם שנועלים נעליים. הוא משנה את כללי המשחק ממש עבור ילדים שהופכים באחת להיות עצמאים ונועלים את הנעליים בשמחה ובקלילות, נשים בהריון שההכרח להתכופף מקשה עליהן בכל יום וכן בעלי מוגבלות פיזית ומבוגרים שעד כה פשוט לא יכלו לנעול נעליים באופן עצמאי ועכשיו הפעולה תתאפשר להם בקלות.

רוב הדגמים עשויים מחומרים טבעוניים וניתנים לכביסה במכונה! צבעוניות: לבן, שמנת, שחור, ורוד, חום, תכלת ואפור, לילדים חלק מהדגמים עם אורות מהבהבים בכל צעד.

מותג הספורט הבינלאומי סקצ'רס, המתמחה בנוחות וטכנולוגיה פיתח מגוון רחב של נעלי לייף סטייל ופרפורמנס וכמו כן גם ביגוד ואקססוריז לנשים וגברים. קולקציית החברה זמינה במעל 180 מדינות וטריטוריות במחלקות וחנויות שונות וישנן מעל 5,200 חנויות קונספט ברחבי העולם. בישראל מונה הרשת 24 סניפים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקצ'רס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully