וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה איכזבה, ספאלטי: "משחק קלאסי לתחילת התהליך"

אלופת אירופה נפרדה בתיקו ללא שערים נגד טורקיה במשחק הכנה ובארץ המגף ביקרו: "נשארה עם יותר שאלות מתשובות". המאמן ניסה להסביר את היכולת שלא תספיק ליורו

תקציר: פורטוגל - פינלנד 2:4/ספורט1

נבחרת איטליה, אלופת אירופה המכהנת, מעוררת לא מעט דאגה בקרב אוהדיה. אמש (שלישי) במשחק ההכנה הראשון שלה השבוע לקראת יורו 2024, נפרדה בתיקו ללא שערים נגד טורקיה במשחק בו הייתה רחוקה מאוד מלהרשים, או כמו שנכתב עליה הבוקר בתקשורת המקומית, "נותרה עם יותר שאלות מאשר תשובות".

בריאן כריסטנטה נגח לקורה לפני המחצית, אבל היה האיום הממשי היחיד של אלופת אירופה, שלולא השוער גוליילמו ויקאריו הייתה יכולה למצוא את עצמה בפיגור. על כך אמר בסיום המאמן לוצ'אנו ספאלטי: "לא היינו חדים ועקביים, אבל היו רגעים שבהם העברנו הילוך וניסינו לעשות דברים. זה היה משחק ראשון קלאסי לתחילת תהליך, אנחנו עדיין בשלב ההכנה ליורו וצריכים לסדר דברים".

לוצ'אנו ספאלטי, מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
"משחק ראשון קלאסי", אמר ספאלטי. האוהדים פחות התרשמו/GettyImages

איטליה תקיים משחק הכנה נוסף עד פתיחת היורו, ביום ראשון מול בוסניה וזו תהיה החזרה הגנרלית של האזורי למפגש עם אלבניה בשבת הבאה בשלב הבתים. "אני מרוצה כי זה היה משחק הכנה אינטנסיבי שהראה שיש עדיין דברים שעלינו לעבוד עליהם", הוסיף המאמן שבתקופה האחרונה נפצעו מספר שחקנים שהוא קיווה לראות בסגל שלו ליורו, ביניהם פרנצ'סקו אצ'רבי, ניקולו זאניולו, דסטיני אודוג'י ודומניקו ברארדי. את האוהדים היכולת של הנבחרת ודבריו של המאמן פחות שכנעו והם לא הסתירו זאת ברשתות החברתיות. "אין קצב, אין שערים. זה לא מספיק", נכתב על כך ב"טוטוספורט".

ג'אנלוקה מאנצ'יני הודה: "אנחנו אחרי ארבעה ימים של אימונים קשים. זה נכון שהיינו מאוד מגושמים במחצית הראשונה, בחצי השני זה כבר נראה יותר טוב, אבל יש לנו על מה לעבוד. טורקיה סיכנה אותנו במתפרצות ואנחנו לא היינו חדים מספיק. המאמן מבקש מאיתנו המון דברים ואנחנו לא יכולים לטעות, גם לי היו טעויות היום ואלו דברים שאנחנו צריכים לדאוג שלא יקרו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

ביורו 2024 איטליה הוגרלה לבית עם אלבניה שכאמור אותה תפגוש בשבת הבאה, ספרד (20 ביוני) וקרואטיה (24 ביוני). האזורי תנסה להגן על תוארה מהאליפות הקודמת, אז ניצחה את אנגליה בגמר בתום דו קרב פנדלים בקיץ 2021 בוומבלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully