וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישרון "מחשמל" והשראה מרונאלדו: פורטוגל הסוס השחור?

קונססאו מלהיב, פרננדש "חולם להגיע לרמה של רונאלדו", ואחרי הניצחון על פינלנד, יש מי שמאמין: פורטוגל מסוגלת ללכת עד הסוף

תקציר: פורטוגל - פינלנד 2:4/ספורט1

תשעה ימים ליורו, ומשחקי ההכנה האחרונים של הנבחרות נותנים סוג של אינדיקציה לגבי ההמשך. אמש (שלישי) רשמה פורטוגל ניצחון 2:4 משכנע על פינלנד, במשחק בו חסרה את כריסטיאנו רונאלדו אבל הציגה יכולת התקפית מרשימה, עם מהלכים מלהיבים ושערים יפים.

כוכב המשחק היה פרנסיסקו קונססאו, בנו של שחקן העבר סרג'יו קונססאו, שפתח באגף (הופעת בכורה בהרכב הנבחרת) ובישל שלושה שערים. קונססאו בן ה-21, ששייך לפורטו, עשוי לקבל תפקיד משמעותי ביורו ובפורטוגל מבינים טוב מאוד למה. "פרנסיסקו כישרון מחשמל. הוא חי את המשחק, ובנוסף ליכולות שלו עם הכדור, הוא עובד קשה מאוד גם בלעדיו. אפשר לראות שאבא שלו אימן אותו והקפיד איתו על כל הפרטים הקטנים", שיבח ברונו פרננדש, שכיכב בעצמו עם צמד.

רובן דיאס אמר ש"היכולת של קונססאו הייתה הפתעה נעימה עבור כולנו. עם היכולות שלו, ברור שיהיה לו תפקיד מפתח בנבחרת - גם ביורו הקרוב וגם בעתיד הרחוק יותר".

מי שממשיך לפרוח מאז מינויו של רוברטו מרטינס למאמן, הוא ברונו פרננדש. אחרי שכבש צמד אמש, קשר מנצ'סטר יונייטד עומד על מאזן של 8 שערים ו-9 בישולים תחת שרביטו של מרטינס בנבחרת.

"ברונו שחקן על. הוא מסוגל לעשות המון דברים על המגרש, אבל אינטליגנציית המשחק שלו היא מעל הכל. כשהוא משחק, אנחנו הרבה יותר טובים. אני חושב שאפשר לראות שהוא שמח ורענן בנבחרת, זה חשוב מאוד", אמר מרטינס.

ברונו פרננדש עם צ'יקו קונססאו שחקני נבחרת פורטוגל. רויטרס
צמד-חמד. פרננדש וקונססאו/רויטרס

פרננדש עצמו סיפר שהוא לוקח השראה מכריסטיאנו רונאלדו. "ביום מן הימים אני רוצה להגיע לרמה שלו. הוא שחקן ענק, עם אופי ענק. אני לומד ממנו בכל יום מחדש", אמר.

פורטוגל נחשבת לנבחרת בכירה, אבל מעטים נותנים לה סיכוי לזכות ביורו. על פי סוכנויות ההימורים, היא בעלת הסיכוי החמישי הכי גבוה ללכת עד הסוף, אבל אחרי המשחק אמש כתבו באנגליה: "היזהרו מפורטוגל. היא מסוגלת להיות הסוס השחור של הטורניר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

משחקי שלב הבתים של נבחרת פורטוגל ביורו

פורטוגל - צ'כיה (18.6, 22:00)
טורקיה - פורטוגל (22.6, 19:00)
גאורגיה - פורטוגל (26.6, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully