וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א מוכרת ביוקר": מחזרת חדשה-ישנה למילסון

ביוון מדווחים ששחקן הכנף חזר לכוונת של א.א.ק אתונה, אך מבינים שהצהובים לא יתפשרו במחיר: "ההיסטוריה מוכיחה שהוא יעלה הרבה"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי בני ריינה 0:2/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב עדיין ממתינה לתשובות מרובי קין וערן זהבי בנוגע להמשך דרכם, סימן שאלה נוסף מרחף מעל דמות אצל האלופה. בשבועות האחרונים גוברים הדיווחים על התעניינות במילסון ברחבי אירופה.

מילסון, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מלפפון לוהט. מילסון/מאור אלקסלסי

שחקן הכנף האנגולי אומנם חתום לעונה נוספת בשורות הצהובים, אולם מספר קבוצות כבר הוזכרו כמועמדות לרכוש אותו בקיץ הנוכחי. אל הדיווחים ברוסיה שקשרו את שמו למועדוני הצמרת במדינה, הצטרף אתמול (שלישי) דיווח נוסף על א.א.ק אתונה שמחדשת את ההתעניינות בשחקן.

הקבוצה היוונית הוזכרה מספר פעמים בעבר כמועמדת להחתים את מילסון, בעיקר אחרי שהציג יכולות מרשימות במשחק של מכבי תל אביב נגד אולימפיאקוס בפיראוס, אבל כעת טוענים באתר "SDNA" שהיא בוחנת שוב את האפשרות לצירופו.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

"הפינאלה של מילסון בליגת העל הוכיח שהוא הזר הטוב בישראל", כתבו בדיווח, והזהירו את א.א.ק מפני תג המחיר של האנגולי, שמוערך בלפחות 5 מיליון יורו.

"מכבי תל אביב רכשה אותו ב-700 אלף יורו בלבד, אבל במכבי תל אביב כמו במכבי תל אביב, ההיסטוריה מוכיחה שהיא בכל מקרה מוכרת ביוקר", הוסיפו, "הרקורד של האלופה הישראלית מראה שאם א.א.ק באמת רוצה את מילסון, היא תצטרך לשלם והרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully