וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ראניירי? מסתמן: הג'וב הבא של פאולו סוזה

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 20:36

אקס מכבי תל אביב הוא המועמד המוביל לאמן את קליארי, מוריניו מפנטז על יונג מין סון, הקטלאנים יתקשו לעמוד בעלות חוזהו של צ'אבי סימונס

תקציר: פורטוגל - פינלנד 2:4/ספורט1

העברות

* אחרי שפנרבחצ'ה מינתה את ז'וזה מוריניו למאמנה, הגיעה התשובה של בשיקטאש, שהודיעה על מינויו של ג'ובאני ואן ברונקהורסט. המאמן ההולנדי של פיינורד וריינג'רס לשעבר, חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת.

* וולפסבורג רכשה ב-1.5 מיליון יורו את השוער מריוס מולר (30) משאלקה והחתימה אותו על חוזה לשנתיים. מולר יהווה גיבוי לפולני קמיל גרבארה, שנרכש מקופנהאגן עוד בספטמבר ויצטרף אחרי היורו.

* נאפולי הודיעה על מינויו של אנטוניו קונטה למאמנה החדש. הוא חתם עד 2027. זו קבוצתו הראשונה של המאמן מאז הפיטורים מטוטנהאם במרץ 2023 והראשונה באיטליה מאז נפרד מאינטר ב-2021, דווקא אחרי שזכה איתה באליפות.

* כצפוי, מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית על עזיבתם של רפאל וראן ואנתוני מרסיאל שסיימו חוזים. גם הוותיקים ג'וני אוואנס וטום היטון עזבו וכן ברנדון וויליאמס ועומארי פורסון, כולם סיימו חוזים כאמור.

שמועות

* האם פאולו סוזה יחליף את קלאודיו ראניירי האגדי כמאמן קליארי? על פי הדיווח של פבריציו רומאנו, הקבוצה מסרדיניה יצרה קשר עם אקס מכבי תל אביב והוא המועמד המוביל לתפקיד.

* בתקשורת הקטלאנית טוענים: מצבה הכלכלי של ברצלונה לא יאפשר לה להחתים את צ'אבי סימונס. קשר נבחרת הולנד רשם עונה נהדרת במדי לייפציג וחוזר הקיץ לפריז סן ז'רמן, אליה הוא שייך.

* דיווח במדריד: חטאפה מעוניינת בארדה גולר, ילד הפלא הטורקי של ריאל מדריד, אותו היא מייעדת כמחליפו של מייסון גרינווד שצפוי לעזוב. אלא שספק אם אלופת אירופה תסכים להשאיל את גולר.

* באיירן מינכן סיימה את תיאו הרננדס מגן מילאן, כמחליפו האפשרי של אלפונסו דייויס. הקנדי סיים את חוזהו ועשוי לעבור לריאל מדריד.

* ז'וזה מוריניו מאמנה החדש של פנרבחצ'ה מעוניין מאוד להחתים את יונג מין סון, כוכבה הקוריאני של טוטנהאם.

* אחרי שפנרבחצ'ה מינתה את ז'וזה מוריניו למאמנה, הגיעה התשובה של בשיקטאש, שהודיעה על מינויו של ג'ובאני ואן ברונקהורסט. המאמן ההולנדי של פיינורד וריינג'רס לשעבר, חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת.


* על פי דיווח באתר "TyCSports" בארגנטינה, חוליאן אלברס צפוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי הקיץ. החלוץ לא מרוצה ממעמדו בקבוצה ומעוניין לעבור לקבוצה אחרת - אבל התכולים צפויים לדרוש סכום גבוה.

* לפי כריסטיאן פאלק ב"בילד", צ'לסי נאבקת בבאיירן מינכן על רכישתו של יונתן טה, בלם באייר לברקוזן ונבחרת גרמניה.

* עוד בלם של לברקוזן שמחוזר מאוד בקיץ הזה הוא אודילון קוסונו מחוף השנהב. ב"האתלטיק" נטען כי ווסטהאם מנסה לצרפו כשהעסקה מוערכת בכ-25 מיליון ליש"ט.

* ליברפול פועלת במרץ בניסיון להנחית אצלה את לני יורו, הבלם המבטיח בן ה-18 של ליל. פריז סן ז'רמן כבר הגישה הצעות שנדחו וחשה כי השחקן רוצה לשחק רק בריאל מדריד.

* על פי דייויד אורנסטין, אסטון וילה החלה בשיחות עם צ'לסי בנוגע לקשר קונור גלאגר.

* בברזיל טוענים: ליברפול, אינטר ואתלטיקו מדריד עוקבות אחר שוער הנבחרת בנטו בן ה-24, שמשחק כיום באתלטיקו פרנאנסה.

* אחרי עזיבתו של טיאגו מוטה לטובת יובנטוס, בולוניה הגיעה לסיכום עם וינצ'נזו איטליאנו. המאמן שנפרד מפיורנטינה יחתום לשנתיים וידריך את הקבוצה בקמפיין ההיסטורי בליגת האלופות.

יוסוף יאזיג'י שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
חוזה עתק בערב הסעודית? יוסוף יאזיג'י/רויטרס
יאן קוטו, ארטיום דובביק, שחקני ג'ירונה. GettyImages
ימשיכו יחד בג'ירונה? קוטו ודובביק/GettyImages

* אל שבאב הסעודית הציעה לקשר הטורקי יוסוף יאזיג'י חוזה של 12 מיליון יורו לעונה. השחקן בן ה-27, שסיים את חוזהו בליל, מבוקש גם באיטליה על ידי מילאן ולאציו.

* מי שצפוי להתמנות למאמנה של ליל הוא ברונו ז'נסיו, שפוטר מראן בנובמבר וכעת הגיע לסיכום עם הקבוצה שתשחק במוקדמות ליגת האלופות. הוא יחליף את פאולו פונסקה הפורטוגלי שאמור לעבור למילאן.

* מאטס הומלס יעזוב את דורטמונד? הבלם בן ה-35 שהיה מהמובילים בשורות סגנית אלופת אירופה בעונה החולפת, בשיחות עם מספר קבוצות איטלקיות ושוקל בחיוב את המעבר.

* יאן קוטו לא צפוי להישאר במנצ'סטר סיטי שממנה הושאל בכל עונה מאז שנרכש ביולי 2020, אבל כלל לא בטוח שהברזילאי בן ה-22 ימשיך בג'ירונה. קבוצתו בשנתיים האחרונות מאוד רוצה שימשיך לעונה נוספת, אבל לפי "גלובו" המתפרסם בברזיל גם ריאל מדריד עשויה להיכנס לתמונה ולנסות לצרפו.

* על פי הדיווחים באיטליה, בלאציו לא הצליחו לגשר על הפערים בין ראשי המועדון לאיגור טודור והחליטו להיפרד ממנו. הקרואטי רק מונה למאמן הקבוצה במרץ האחרון בחוזה עד קיץ 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully