וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן מודה: "אני מתגעגע לעבודה כמאמן"

אחרי שלוש שנים בבית, מאז עזב את ריאל מדריד, הצרפתי גילה: "אני עסוק בדברים אחרים, אבל עדיין מאמן ומתכוון לחזור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

כבר שלוש שנים חלפו מאז החליט זינדין זידאן לעזוב את ריאל מדריד. הצרפתי האגדי, שכיכב במועדון כשחקן וגם כמאמן, מוזכר תכופות כמועמד למועדונים בכירים באירופה, אבל בפועל עדיין בבית. "אני עסוק בדברים אחרים, אבל אני מתגעגע לאימון ברמה היומיומית, גם אם החיים של מאמן הם טעונים ומלחיצים", הודה זידאן בריאיון ל"קארה". "לקחתי הפסקה כי האימון גוזל המון אנרגיה. ההפסקה הזו התבררה כארוכה מאוד, אבל זה לא עניין גדול. אני עדיין מאמן במקצועי ומתכוון לחזור. מפעם לפעם אני מתגעגע לזה".

מארסיי מאוד רצתה שיגיע אליה ויסגור מעגל בעיר הולדתו, וזיזו הבהיר: "מבחינתי מארסיי היא בירת הכדורגל ואפילו בירת הספורט כולו. ספורטאים רבים יצאו משם, כדורגלנים רבים הגיעו מהשכונות והייתי רוצה לראות יותר מבני העיר בקבוצה. המועדון הזה תמיד בלבי, ולצערי לא זכיתי ללבוש את החולצה הזו. מגיל 11 עד 14 הייתי בסטאד ולודרום. ישבתי בפינה הצפונית, מתחת ללוח התוצאות. אף אחד לא ייקח את זה ממני. אני גאה להיות ממארסיי, שם הכול התחיל עבורי".

זינדין זידאן, קרל היינץ רידלה מציגים את הגביע, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
זינדין זידאן במוצ"ש עם קרל היינץ רידלה לפני גמר ליגת האלופות/רויטרס

זידאן נכח במוצ"ש בגמר בוומבלי כשהציג יחד עם קרל היינץ רידלה את גביע האלופות לפני שריקת הפתיחה. אחרי שעשה היסטוריה כמאמן והוביל את ריאל לשלוש זכיות רצופות בליגת האלופות בין 2016 ל-2018, הוא ראה את קרלו אנצ'לוטי מוביל את הבלאנקוס להנפת התואר האירופי בפעם ה-15 בהיסטוריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully