וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשים את הנבואה של עצמו, מגיל 17: סינר בפסגת הדירוג

אלוף אוסטרליה טיפס למקום הראשון על חשבון ג'וקוביץ' הפצוע, הפך לאיטלקי הראשון להגיע למעמד, אך נשאר מרוכז: "הראש בחצי הגמר בצרפת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

הפרישה של נובאק ג'וקוביץ' אתמול (שלישי) מטורניר רולאן גארוס היוותה משמעות כפולה עבור אליפות צרפת הפתוחה ועולם הטניס. הדבר הראשון הוא עלייה אוטומטית של קספר רוד לשלב חצי הגמר, בעוד הדבר השני נוגע דווקא ליאניק סינר, המדורג 2 בעולם שיהפוך באופן רשמי למדורג הראשון בעולם בסבב. הטניסאי בן ה-22 הפך לאיטלקי הראשון אי פעם להגיע למקום הראשון בדירוג, ולטניסאי ה-29 לעשות זאת בעידן המודרני.

"להיות מספר 1 בעולם זה החלום של כל שחקן", אמר סינר בסיום הניצחון על גריגור דמיטירוב בשלב רבע הגמר. "אני מצטער עבור ג'וקוביץ' על הפציעה שלו ומאחל לו החלמה מהירה. אני משתדל לא לחשוב על העובדה שאני אהיה בראש הדירוג. הדבר החשוב עבורי היה להגיע לחצי גמר הטורניר הזה, בו התקשיתי בשנים האחרונות. אני מנסה לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי עכשיו".

בריאיון שלו מאוגוסט 2018, עוד כשהיה בן 17 ובמקום ה-1159 בדירוג הסבב, סיפר סינר שהמטרה שלו בקריירה היא לזכות בכמה שיותר טורנירי גרנד סלאם ולהיות הראשון בעולם: "אני חושב שאני בדרך הנכונה לשם", אמר לפני כמעט 6 שנים עד הגשמת החלום.

יאניק סינר טניסאי איטלקי. רויטרס
עוד רגע שיא בקריירה. סינר/רויטרס

הריאיון של סינר מאוגוסט 2018

המדורג 1 בעולם החדש זכה בגרנד סלאם הראשון של עונת הטניס באליפות אוסטרליה הפתוחה, וכעת ההגעה לשלב חצי הגמר היא הישג השיא שלו בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully