וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי צ'אבי והחתמת אמבפה: נשיא ברצלונה ללא מעצורים

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 20:23

ז'ואן לאפורטה התייחס לראשונה לפרשת המאמן: "הוא אמר לי שהוא מאמין בקבוצה, אבל ישנן הצהרות בהן הוא שינה את דבריו. זה גרם לי לחשוב מחדש". על חתימת הכוכב בריאל: "מעדיף את הפילוסופיה שלנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

בזמן שריאל מדריד התחמשה בקיליאן אמבפה, בברצלונה ממשיכים לדשדש ואחרי עונה לא טובה שהסתיימה ללא תארים, ספק גם אם בקבוצה יצליחו לבצע חיזוק משמעותי בשל העובדה שהמועדון מתקשה מאוד לייצב את עצמו מבחינה כלכלית. מאחר שכך, אחת התקוות הגדולות של בארסה בעונה הבאה תהיה שלאמין ימאל יהפוך למגה כוכב שכולם מצפים ממנו להיות.

היום (שלישי) לאמין התראיין לתקשורת הקטלאנית, כאשר הוא התייחס לעונה המאכזבת וגם ל"צביעות" של התקשורת. "יום אחד העיתונות רואה בך את המסי החדש, ויום למחרת אומרים שאתה צריך להפסיק לשחק", אמר לאמין, "אז הדבר הכי טוב זה להתרכז בעצמך ובעבודה שלך, ולחשוב רק על מה שהמאמן אומר לך, שהוא זה שבאמת רוצה לעזור לך, ועל חברי הקבוצה שלך"

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה עם המאמן צ'אבי. LLUIS GENE/AFP, GettyImages
ידעו ימים יפים יותר. צ'אבי ולאפורטה/GettyImages, LLUIS GENE/AFP

אבל לא רק לאמין דיבר היום, גם ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה דיבר והתייחס להחתמה המרהיבה של קיליאן אמבפה בשורות היריבה הגדולה. "כקולה, ההגעה של אמבפה היא לא החדשות הכי טובות עבורנו. אני עדיין מאמין שנוכל לזכות בליגת האלופות. אני מעדיף את הפילוסופיה שלנו כאן, של לה מאסיה".

על המצב הכלכלי הלא משופר של ברצלונה: "אמרנו שהמעבר הזה לא יהיה פשוט. הצלנו את המועדון מפשיטת רגל ואנחנו מתקרבים להתאוששות כלכלית. אנחנו רוצים להגיע לכלל ה-1:1 ברכש שחקנים בשוק".

על פיטורי צ'אבי: "בפברואר הסכמתי שצ'אבי יעזוב בסוף העונה. בסוף העונה, כשהוא חזר בו, שאלתי אותו: "אתה מאמין בקבוצה?" הוא ענה לי בחיוב. עם זאת, ישנן הצהרות של צ'אבי בהן הוא שינה את דבריו. זה גרם לי לחשוב שוב ונוצרה אצלי תחושה שאנחנו צריכים לתת בוסט לקבוצה".

"הנלהבות של צ'אבי גרמה לנו לקבל את ההחלטה לאשר אותה. לאחר מכן הוא ביקש שינויים מהותיים בקבוצה. ההנהלה הספורטיבית לא הבינה זאת בבירור. וראיתי שאני חייב לשנות דברים (הבאת האנזי פליק).

"הייתה לנו הזדמנות לצרף את האנזי פליק, שרואה בעצמו מסוגל לנצח כל קבוצה. זה היה מכריע בתהליך קבלת ההחלטה. הדברים הסתיימו בצורה אלגנטית מאוד עם צ'אבי. דלתות ברצלונה פתוחות לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully