וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה: "סעודיה? סכומים שלא הרווחתי כל הקריירה"

כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה לא שולל מעבר לערב הסעודית בשנה הבאה: "בגיל שלי אתה צריך להיות פתוח להכל ולחשוב טוב על העתיד"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות הרביעית שלה ברציפות ורשמה עוד עונה מוצלחת ואפילו היסטורית, אבל זה הלך לה קשה ומסובך יותר מאשר בשנים האחרונות. הסיבה לכך נעוצה גם בפציעה הקשה שספג קווין דה בראונה, כוכב הקבוצה שנפצע במחזור הפתיחה נגד ברנלי באוגוסט 2023 וחזר לכר הדשא לפני כחמישה חודשים בלבד. ב-17 הופעות פרמיירליג ב-2024 כבש ארבעה שערים ובישל עוד 10, גם בליגת האלופות כבש פעמיים ובישל פעמיים ב-202 דקות וסיפק הוכחה נוספת לכך שעם כל הכבוד לארלינג הולאנד, רודרי, פיל פודן ושאר כוכבים, הבלגי הוא עדיין השחקן החשוב מכל עבור החבורה של פפ גווארדיולה.

חוזהו של דה בראונה יסתיים בסיום העונה הבאה, בקיץ 2025, וזה לא סוד שבשבועות האחרונים הוא וראשי הסיטיזנס מנהלים מו"מ להארכתו. עם זאת, היום (שלישי) התייצב הקשר לשוחח עם כלי התקשורת בבלגיה לקראת משחק ההכנה ליורו של הנבחרת מחר מול מונטנגרו, ושם הודה כי מעבר לערב הסעודית זו בהחלט אפשרות עבורו.

קווין דה בראונה, שחקן נבחרת בלגיה. GettyImages
בשנה הבאה בערב הסעודית? דה בראונה/GettyImages

"עבור אשתי, מישל, זו לא בעיה אם נעבור לידע אקזוטי ונחווה יחד הרפתקה. אנחנו מנהלים על כך שיחות כמשפחה", הודה הקשר שבסוף החודש יחגוג את יום הולדתו ה-33 ואשר צפוי בכל מקרה לשחק גם בעונה הבאה במנצ'סטר סיטי. "יש לי עוד שנה אחרונה בחוזה ועליי לחשוב טוב על מה שיהיה בעתיד. הילדים שלי לא מכירים שום דבר חוץ מאשר החיים באנגליה".

כאשר נשאל באופן ישיר על מעבר לערב הסעודית, כמו כוכבים רבים שהתפתו לכסף הגדול, אמר: "בגיל שלי אתה צריך להיות פתוח להכל. מדובר בסכומי כסף אדירים ואני מתקרב לוף הקריירה, שזה הזמן לחשוב על דברים כאלה. אם אשחק שם אפילו שנתיים, ארוויח סכומים כמו שלא הרווחתי ב-15 שנות כדורגל. סכומים שאפילו לא השגתי עדיין. בכל מקרה, כרגע אני לא צריך לחשוב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully