וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה הנרי לא ציפה: כוכבי צרפת לא ישחקו באולימפיאדה

אחרי שהמאמן פרסם את הסגל הראשוני למשחקים האולימפיים, ממנו נעדרו אמבפה ושאר שחקנים מובילים, דווח כי גם זאיר-אמרי, ברקולה וצעירים אחרים שזומנו לא ישוחררו

תקציר: נבחרת אנגליה - נבחרת בוסניה 0:3/ספורט1

המשחקים האולימפיים ייערכו הקיץ בצרפת ועל כן המארחת הציבה לעצמה כמטרה לזכות בתחרות ולשם כך הודיעה בשנה שעברה על מינויו של תיירי הנרי, מכוכביה הגדולים בכל הזמנים. יממה אחרי שהמאמן פרסם את הסגל הראשוני שלו למשחקים האולימפיים, ממנו נעדרו כצפוי קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן ושאר הכדורגלנים המובילים של צרפת שלא שוחררו וכן נכללו כוכבים ובהם הצעירים של פריז סן ז'רמן ווארן זאיר-אמרי ובראדלי ברקולה, מתברר כי צפוי להנרי ואנשי ההתאחדות מאבק מסובך מול מועדוני הפאר.

לפי העיתון "לאקיפ" היום (שלישי), למרות הסגל הנוצץ שפרסם הנרי, בספק גדול אם אפילו הכוכבים מתחת לגיל 23 ישוחררו למשחקים. כידוע, לקבוצות אין חובה לשחרר את השחקנים למשחקים האולימפיים בשל העובדה שלא מדובר בחלון רשמי של פיפ"א. יתרה מכך, יש שחקנים, כמו זאיר-אמרי וברקולה מפריז סן ז'רמן, שנכללים בסגל של דידייה דשאן ליורו 2024 ועל כן אין מבחינת הקבוצה רצון שאלו ישתתפו בשני טורנירים בקיץ אחד.

ווארן זאיר-אמרי, בראדלי ברקולה, שחקני נבחרת צרפת. GettyImages
יודיעו להמרי שהם מחוץ לסגל. זאיר-אמרי וברקולה/GettyImages

בנוסף לשני כוכביה הצעירים של פריז סן ז'רמן שלא ישוחררו, על פי הדיווח גם ליל מסרבת לשחרר את השוער שלה לוקא שאבלייה וכן את הבלמים באפודה דיאקיטה ולני יורו בן ה-18, שמבוקש במספר מועדוני פאר וביניהם ליברפול. בהנחה שצרפת תגיע רחוק באולימפיאדה, כל שחקני הסגל שלה ייעדרו ממשחקי תחילת העונה בקבוצותיהם - עבור חלקם מדובר גם במשחקי המוקדמות במפעלים האירופיים.

כל מקרה, עד ה-3 ביולי יצטרך הנרי להגיש את הרשימה הסופית שלו לפיפ"א ולוועד האולימפי הבין לאומי. מה שכבר עתה ברור זה ששינויים משמעותיים בסגל יהיו. על פי הסגל הראשוני ובהנחה שגם הם לא ינופו ממנו בהמשך בעקבות הנסיבות, כן יעמדו לרשות הנרי וצרפת מייקל אוליסה ופיליפ מאטטה מקריסטל פאלאס, אלכסנדר לקאזט הוותיק ומאתיס טל מבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully