וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצוב שילדים תמימים נרצחים - גם בעזה וגם בקייב"

ארגין עתמאן על ההשתתפות של מכבי תל אביב ביורוליג לעומת ההשעיה של צסק"א: "לא רוצה לגרום לשערורייה. אני מתנגד לכל מלחמה"

פנאתינייקוס חוגגת את זכייתה ביורוליג/דף ה-X של פנאתינייקוס

ארגין עתמאן השניא את עצמו על ישראלים רבים במהלך סדרת הפלייאוף של פנאתינייקוס נגד מכבי תל אביב, אבל ממשיך בשלו.

עתמאן, תומך ידוע של נשיא טורקיה ארדואן ומי שנחשב למקורבו, נשאל היום (שלישי) בריאיון באיטליה על המלחמה בעזה, ונדרש להשוות בין הסטטוס של מכבי תל אביב - לה מתאפשר להמשיך להשתתף ביורוליג - לעומת זה של צסק"א שמושעית מהמפעל על רקע המלחמה באוקראינה.

"אני לא רוצה לגרום לשערורייה. מדובר בשתי קבוצות עם המון היסטוריה ויוקרה, אבל אני מתנגד לכל סוג של מלחמה, בין אם בעזה ובין אם באוקראינה. אני עצוב מאוד שילדים תמימים שלא אשמים בשום דבר, נרצחים בזה אחר זה", אמר עתמאן.

כזכור, בסדרה נגד מכבי תל אביב עתמאן הירבה להתלונן ולהאשים את השופטים, ואחרי הניצחון של פאו במשחק 2 בסדרה טען שהותקף על ידי איש צוות ישראלי שאמר לו 'תראה מה הציונים יעשו לך כשתגיע לישראל' - טענה שלא הוכחה מעולם.

ארגין עתמאן מאמן פנאתינייקוס עם גביע היורוליג. GettyImages
שנוי במחלוקת. עתמאן/GettyImages

כחלק מתלונותיו על השיפוט, עתמאן אף הקרין לעיתונאים יוונים מקבץ של קטעי וידאו עם טעויות לכאורה של צוות השיפוט. "בסך הכל ניסיתי להסביר מדוע אני לא מרוצה מהשופטים, זה הכל", אמר עתמאן היום.

כידוע, עתמאן הצעיד את פאו לזכייה מרשימה ביורוליג, אחרי ניצחון על ריאל מדריד הפייבוריטית בגמר, והפך לדמות נערצת ביוון. היום הוא אמר: "יש אנשים שמכנים אותי 'אנצ'לוטי של הכדורסל'. אני חושב שאני אפילו יותר טוב ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully