וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון צמח על החתימה בבית"ר ירושלים: "מודה על האמון"

4.6.2024 / 12:37

שחקן העבר יאמן את קבוצת הנוער של הצהובים שחורים וינסה להשיב אותה לליגת העל: "מצאתי פה מערכת שכולה מכוונת לעניין ואני בטוח שבשיתוף פעולה נוכל לעמוד במטרות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

יממה אחרי שפרסמנו על כך שציון צמח מונה למאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, היום (שלישי) הכריזו על כך הצהובים שחורים. "שחקן העבר, שמאמן נוער בשנים האחרונות, הגיע על מנת להשביח את איכות השחקנים ולעמוד במטרה להעלות את הקבוצה חזרה לליגת העל", נמסר מבית"ר ירושלים.

צמח בן ה-34, שקבוצתו האחרונה בקריירה הייתה מכבי שעריים מליגה א' דרום שאצלה שיחק עד סוף עונת 2022/23, אימן בשנתיים האחרונות את קבוצת נערים א' ונוער ברמת השרון ולפני כן גם בהפועל ראשון לציון. כידוע, הוא גדל במכבי תל אביב ועבר קבוצות רבות לאורך הקריירה, כולל גיחה קצרה לפראלימני הקפריסאית. לבית"ר ירושלים הוא הגיע ב-2017 ושיחק בשורותיה חצי עונה.

ציון צמח, מאמן קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
חזר לבית"ר ירושלים. ציון צמח/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

האזינו: אופיר סער עם עדכוני בית"ר ירושלים

צמח אמר לאחר החתימה: "הגעתי לפה לעזור ולקדם את השחקנים הצעירים, על מנת שיגיעו כמה שיותר מהם לקבוצת הבוגרים מוכנים מנטלית ופיזית. אנחנו שואפים כמובן לעליית ליגה, וזאת המטרה הראשית שלנו כקבוצה. מצאתי פה מערכת שכולה מכוונת לעניין ואני בטוח שבשיתוף פעולה נוכל לעמוד במטרות שלנו.

"אני רוצה להודות להנהלת המועדון על האמון בי, שמח מאוד לשתף פעולה שוב עם אלמוג כהן ויודע שהוא יתרום למועדון ובייחוד למחלקת הנוער, שההנהלה רואה בה פרויקט חשוב וארוך טווח כדי להחזיר את בית"ר למרכז הבמה גם בתחום הזה, סיכם צמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully