וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ומכבי ת"א מחכות ליונתן כהן. צמח מאמן הנוער

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 17:50

המועדונים הגיעו לסיכום על מתווה ההשאלה של שחקן הכנף וממתינים לאור ירוק מהשחקן כדי להשלים את המעבר המסקרן. הבלם התבקש לחכות להתפתחויות. תומא יקבל הודעה: אתה לא בתוכניות. שחקן העבר ינסה להשיב את הקבוצה המובילה של המחלקה הצעירה לליגה הבכירה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים ממתינים למכבי תל אביב על מנת להבין אם הגיעה להבנות עם יונתן כהן בנוגע להצטרפותו לבירה. המועדונים סיכמו ביניהם את מתווה חלוקת השכר, במסגרתו מכבי תל אביב תפצה את הקשר על חלק משמעותי משכרו. בשלב זה ממתינים הצדדים לאור ירוק מהשחקן כדי שהמעבר יושלם.

אם כהן יגיע, הוא יתחרה עם טימו מוזי על הדקות בכנף ימין. בכנף שמאל יצורף שחקן זר נוסף מעבר לירדן שועה, שמתכוון בשלב זה לצאת לחו"ל. טרזייה תומא יקבל הודעה שהוא לא בתכניות ועליו לחפש קבוצה.

הפער בין הקבוצה לדור מיכה לא גבוה, אך השיחות נתקעו בימים האחרונים, כאשר היום או מחר צפויה להתקיים פגישה בית הצדדים בניסיון להתקדם. בסוגיית אורי דהן, מכבי חיפה עדיין לא הבהירה כמה כסף תדרוש עליו והישארותו בבירה היא עניין לא פשוט. בכל מקרה, דהן רוצה חוזה ארוך טווח ולא מוכן לצאת יותר להשאלות.

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
רק האישור שלו מחכה. יונתן כהן/מאור אלקסלסי

בנוגע לבלם זר, בבית"ר ממשיכים לבדוק אופציות אך לפלאמן גלאבוב הועבר מסר להמתין. אם לא יימצא בלם זר בשבועיים הקרובים, ייתכן שהבולגרי יישאר עם חוזה חדש.

עתידו של אופיר קריאף במועדון עדיין מעורפל. לא ברור האם הקפטן יקבל הצעה להמשיך ואם כן, באילו סכומים. הנטייה במועדון היא להמשיך עם קריאף לעונה נוספת לאור המלצת הצוות הקצועי מסיום העונה, אך ככל הנראה מדובר על שכר נמוך יותר.

ועוד בבירה: בית"ר ירושלים מינתה היום את ציון צמח למאמן קבוצת הנוער של המועדון. צמח, ששיחק בעבר תקופה קצרה בבית"ר, אימן בהצלחה במחלקות נוער בשנים האחרונות וינסה לעזור לקבוצת הנוער לחזור לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully