וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: פאקטה עשוי לספוג הרחקה לכל החיים

הברזילאי אמור לשחק בקופה אמריקה, אבל לטענת "הסאן" ההתאחדות האנגלית בוחנת את האפשרות למנוע מקשר ווסטהאם את האפשרות לחזור לשחק אחרי שנתפס מהמר על עצמו

תקציר עם הנפת גביע הפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:3/ספורט1

לוקאס פאקטה, כוכב ווסטהאם ונבחרת ברזיל, נמצא אשם בחודש שעבר בהימורים על משחקי קבוצתו בארבעה מקרים שונים. על פי מסקנות החקירה שנמשכה כמעט לכל אורך העונה, הקשר ביצע עבירות מכוונות במטרה לספוג כרטיסים צהובים במשחקי פרמיירליג, הימור שהניחו הוא וקרוביו וכך העשירו בלא מעט כסף את קופתם.

הברזילאי קיבל את הזכות להגיב על ההחלטה עד אתמול, ה-3 ביוני, כך שעונשו מההתאחדות האנגלית צפוי להתפרסם בקרוב ועל פי "הסאן" הבוקר (שלישי) לא מן הנמנע שהוא ייענש בהרחקה מכל החיים. בהתאם לידיעה של העיתונאי מאט יוז, כבר הושתו בעבר עונשי הרחקה למשך 10 שנים על שחקנים שהימרו על עצמם, אלא שאז היה מדובר בשחקני ליגות נמוכות שהימרו על משחקי גביע וכאן מדובר על לפחות ארבעה משחקי פרמיירליג שונים - ועל כן רוצים בהתאחדות להחמיר עם הענישה ובוחנים את האפשרות לדרוש את הרחקתו מהענף לכל החיים.

לוקאס פאקטה, שחקן ווסטהאם. רויטרס
בקופה אמריקה הוא אמור לשחק. פאקטה/רויטרס

עוד לפי "הסאן", כ-60 אנשים, כולם מקורבים לפאקטה כמובן, הימרו יחד על כך שיספוג כרטיס צהוב במשחקים נגד לסטר, אסטון וילה, לידס ובורנמות' בשנים 2022 ו-2023 והצטברו רווחים בלמעלה מ-100 אלף ליש"ט. מבין כל סוכנויות ההימורים, מי שהבחינה בממצאים החריגים הייתה "Betway" - הספונסר הראשי של ווסטהאם שהבחינה בכך שישנם הימורים רבים מהאי בו נולד וגדל פאקטה.

יש לציין כי בשלב זה, כל עוד לא נענש על ידי ההתאחדות האנגלית, רשאי פאקטה לשחק כדורגל ומכאן שהוא יהיה חלק מסגל נבחרת ברזיל לקופה אמריקה. לאחרונה אישרו בהתאחדות הברזילאית כי לא התקבלה שום בקשה או דרישה מצד ההתאחדות האנגלית לגרוע את פאקטה מהסגל והוא ינסה לסייע לסלסאו להחזיר את הגביע, שלוש שנים אחרי ההפסד לארגנטינה בגמר בקיץ 2021.

נזכיר כי פאקטה מסר ברשתות החברתיות מיד אחרי פרסום האישומים: "אני מופתע מאוד ומאוכזב שההתאחדות האנגלית החליטה להעניש אותי. במשך תשעה חודשים, שיתפתי פעולה בכל שלב של החקירה שלהם וסיפקתי את כל המידע שיכולתי. אני מכחיש את ההאשמות כולן ואאבק עם כל נשימה שיש לי על מנת לנקות את שמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully