וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אמיתית: המסר של בן שמעון לשחקני הנבחרת

4.6.2024 / 10:45

המאמן קיים אימון ראשון בסגל מלא והבהיר לשחקנים: תוכיחו את עצמכם עכשיו, ותהיו חלק גם בהמשך. הופמייסטר זומן במקום גיל כהן

סערה בממלכה עם רן בן שמעון/ספורט1

אחרי השינויים שנכפו בסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים מול הונגריה ובלארוס בסוף השבוע ותחילת השבוע הבא, קיים אתמול (שני) המאמן רן בן שמעון לראשונה אימון בסגל מלא, כולל האחרונים שהגיעו מחופשות כמו רמזי ספורי, שהיה בדובאי. מי ששוחרר מהסגל הוא בלם מ.ס. אשדוד גיל כהן, שסובל מפציעה. במקומו זומן יואב הופמייסטר.

מבחינת בן שמעון והמסרים שהוא מעביר באסיפות, המאמן ממש לא משדר לשחקנים שמדובר ב"עצם בגרון", אלא בשני משחקים שצריכים לעצב את תחילת הדרך של הנבחרת תחת בן שמעון. המאמן הבהיר לשחקנים שזו הזדמנות מצוינת עבור כל אחד שנמצא כרגע בסגל, כולל כאלה שעבורם זה זימון בכורה, על מנת להראות לו שמקומם בנבחרת ישראל גם בהמשך, לקראת משחקי ליגת האומות בהם תפגוש הנבחרת נבחרות מהטופ העולמי.

בן שמעון השתדל באסיפה אתמול לתת לשחקנים הרגשה שכל מי שנמצא כרגע בסגל, נמצא בזכות ואף אחד לא נבחר כברירת מחדל. המאמן עדיין לא בחר מערך איתו יפתח בשבת נגד הונגריה בדברצן, ועדיין לא הכריע אם לשחק עם שלושה או שני בלמים. כזכור, בעמדות הבלמים יש את רז שלמה, עידן נחמיאס, אורי דהן, גיל כהן ועופרי ארד, אך כאמור בן שמעון עדיין לא בחר את השיטה בה ישחק.

רמזי ספורי שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
גם הוא הצטרף. רמזי ספורי/אתר רשמי, אנטליאספור

השחקנים זכו ועוד יזכו לתדרוכים באשר להתנהלות בחו"ל לאור התקופה הרגישה והאירועים שחווים ספורטאים שמייצגים את ישראל בתחרויות בימים האחרונים.

הונגריה שתארח את ישראל במשחק הכנה אחרון עבורה לפני היורו, מתייחסת ברצינות למשחק והאצטדיון צפוי להיות מלא, כך שמבחינת בן שמעון מדובר בעוד תוספת מוטיבציה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully